Vianoce prichádzajú

Neviem ako vy ale moja nálada sa z jesennej nálady nejako zmenila na tú zimnú. Samozrejme nie kvôli čokoládovým pochúťkam v obchodoch,ktoré sú tam už mimochodom od októbra.
Moja nálada sa zmenila na vianočnú pri pozeraní niektorých fotiek na instagrame a vďaka doplnku ktorý mi zaslal eshop .stoklasa-sk . Nehovorte mi,že ak by aj Vám neprišiel domov takýto krásny doplnok,tak aj vaša nálada by bola Vianočná. 

Už ste mali možnosť vidieť na mojom blogu veci z tohto eshopu. 

Za necelý mesiac sú tu vianoce. Ubehlo to hrozne rýchlo. Bude koniec novembra a naše izby sa pomaly začnú meniť na zimné kráľovstvo plné krásnych doplnkov. Avšak nezabúdajme že aj nášmu oblečeniu môžeme dopriať aspoň menší vianočný doplnok. Ja svoje oblečenie doplním touto krásnou vločkou ktorá je brošňa. 


Najkrajšie vyzerá na jednofarebnom oblečení alebo na šále ktorý si obviažeme okolo krku aby nám nebola zima. Má na sebe krásne farebné kamienky a jednoznačne vyzerá omnoho krajšie v skutočnosti než na obrázku. Strieborné kamienky mi na nej pripomínajú trblietajúci sneh. Dúfam, že napadne čoskoro. 

Má na sebe farebné kamienky ale aj obyčajné strieborné. 
Aké farby sú tam? V strede vločky je ružová,a na okrajoch sú farby ako zelené,hnedo-zlatá, bledo-rúžová,ale aj tmavo-ružová. V strede je kamienok o niečo väčší ako tie ostatné. Strieborné kamienky tomu dodávajú krásny vzhľad a bez nich by to nebolo ono. Nesmiem zabudnúť napísať že tento doplnok prišiel úplne v poriadku aj keď som sa trošku obávala že nejaký z kamienkov bude chýbať. 

Moje obavy však boli zbytočné. Každý jeden doplnok alebo iný produkt z tohto eshopu vždy príde v poriadku a riadne zabalený. 
Cena tejto vločky je 5,29€
Farba kovu je zlatá a priemer je 4,7cm. 



Komentáre

Zverejnenie komentára