SWEATHER WEATHER TAG

Je Jeseň a ja toto obdobie milujem.  Už len z toho dôvodu že vonku je to krásne,padá farebné lístie,svieti Jesenné slniečko ktoré nás hreje pri tej zime vonku,pijem doma čaj pri knihe a oddychujem v posteli pri filmoch a zapálených sviečkach.
Neviem už ani kedy som robila naposledy TAG rozhodla som sa urobiť tento sweather weather tag, pretože sa mi hrozne moc páči. A ak aj vy na svojom blogu ste robili tento TAG dajte mi odkaz do komentáru alebo odpíšte na otázky z tagu do komentáru. Nemusíte na všetky. :) Hihi.

1.Čaj,káva alebo horúca čokoláda?
Jednoznačne čaj. Pijem ho každé ráno a môj deň sa proste bez neho začať nemôže. 

2.Aký trend v líčení preferuješ na jeseň-tmavé pery alebo výrazné linky?
Určite tmavé pery. Úprimne ja linky moc neviem kresliť. :D

3.Aké počasie je tam kde bývaš?
Momentálne svieti slniečko a vonku je zima. 

4.Najviac nosený sveter?
Ten na ktorom je napísané I love friday. 

5.Obľúbení jesenný lak na nechty?
Od marry kay, ktorý uvidíte už čoskoro v novom článku

6.Skinny jeans alebo legíny?
Skinny jeans. V legínach mi je už moc zima. 

7.Čižmy alebo UGG?
Za pár dní mi prídu UGG. Čižmy moc nemusím. 

8. Aká pesnička ťa zaručene dostane do jesennej nálady?
Nemám vôbec takú pesničku. :( 

9. Obľúbená jesenná sviečka?
Tá ktorú mám z pepca. Absolútne neviem aká to je vôňa. :( 



Komentáre

  1. Čaj mám taky nejraději. Tenhle tag je super, ráda ho čtu. Taky jsem ho měla už připravený, nakonec jsem ho smazala a místo toho budu dělat více Vánočních tagů :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára