Šatky levne.cz

Ahojte krásky. 

Dnes tu mám pre vás článok ktorý sa bude týkať šálu zo stránky: satkylevne.cz

Prišla jar a s ňou aj trošku chladnejšie počasie. Niektoré z nás už nosia šály a ani ja nie som výnimka.
Nejako som sa nestihla prispôsobiť tomuto počasiu a tak stále mrznem a s týmto pomocníkom mi je o niečo teplejšie. Keď mi je doma zima prehodím si ho cez ramená a príjemne ma hreje. Nie len že je to krásny doplnok ale v tých najchladnejších dňoch poslúži aj ako malá deka. 
Napríklad v škole, bude vám zima a nemáte už ani sveter žiadny a hlavne nie deku. Budete mať tento šál v škole,prehodíte si ho cez ramená a hneď vás zohreje. 


Ak si pamätáte s touto stránku sme už mali niekoľko spolupráci. Dnes by som vám chcela predstaviť šál Tartan. 

Každý máme nejaké to svoje viazanie šálov,ale ja tu mám pre vás 3 typy ako tento šál môžete zaviazať. 

Dúfam že sa vám tento článok bude páčiť a necháte sa inšpirovať,možno si poprípade kúpite tiež jeden z týchto krásnych šálov. 

Na fotke vyššie vidíte ľahké prehodenie šálu len cez ramená a samozrejme zakrýva aj krk. Moc sa mi to takto páči a už viem ako ho budem nosievať v chladných zimných dňoch. 
Toto viazanie je naozaj jednoduché. 
Takto tieto šály nosím asi najčastejšie. Rýchlo previazať a ide sa. :) 
Ak nechceme aby nám trčali tie dve strany,môžeme si ich zastrčiť, ako vidíte na fotke. 
Mám rada tento spôsob viazania kvôli tomu, že mi zakrýva aj výstrih na tričku,keďže mám aj kabátik s menším výstrihom. :) Krásne mi hreje celý krk a keď by som náhodou bola chorá takto si to oviaž

Ľahké prehodenie šálu,ale skôr by som ho prehodila takto cez obyčajné tričko a zapla ešte z opaskom. :) Ako taká vestička len z predu. :) 
A ešte zopár fotiek s týmto šálom. 

Ako sa vám páči tento šál? Vy už máte ten svoj doma nachystaný na chladné dni? 

Komentáre

  1. Šalá vypadá moc hezky! Z této stránky mám jeden šátek na pláž :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá šatka je inak super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten je naozaj, ale naozaj nádherný! páči sa mi na ňom, že je obojstranný a človek to môže striedať podľa nálady a outfitu, ktorý má oblečený :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta šála je krásná, na letošní podzim úplně ideální :) <3
    opět ti to moc sluší na fotkách :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára