Ľahký outfit

Ahojte krásky.

Krásnu nedeľu vám prajem. Čo máte dnes na pláne? My ideme s priateľom na motorku. Ide trénovať,samozrejme ešte využívame počasie ktoré je vhodné na jazdenie. Dnes máme krásne slnečno takže možno, už čoskoro aj nejaký ten článok ktorý sa týka motocrossu.
Ako som vám už sľúbila začínam aj na blogu s outfitovou časťou na blogu.

Dnes som si pripravila pre vás ľahký a môj obľúbený outfit. Mohli ste tieto kúsky vidieť aj v New In za september.
Keďže máme už chladnejšie,ale nie moc,môžeme si dovoliť aspoň niečo takéto ľahké.
Rada ho nosím do školy,cítim sa v týchto veciach  moc pohodlne a vydržím v nich  behať aj celý deň.

Tento outfit môžem doplniť buď čiapkou alebo šatkou.
Samozrejme trocha výrazné líčenie a môžeme vyraziť do mesta na prechádzku alebo ako som už povedala do školy.

Komentáre

  1. Závidím tú stenu :D Hľadám také v našom okolí a nič také pekné :/ Čo sa týka outfitu, je super, aj keď nie môj štýl :)

    Romi- www.life-by-romi.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D :D :D ja z teba odpadnem :D čo ty vieš...možno tam máte niečo také, ale schované. :)

      Odstrániť
  2. Pěkné fotky! Já sice nemám takový styl, protože se mi na mně nelíbí, ale tobě sluší. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tenhle outfit se mi moc libi a hlavne se mi libi, jak si ho doplnila satkem nebo beanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá košela je TOP !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný outfit, košile se mi moc líbí :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tyhle kostkované košile jsou teď na podzim velkým trendem, také si musím aspon jednu pořídit :)
    super fotky, moc ti to sluší, hlavně na té druhé jsi kráska! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný outfit :) aj ja mám takéto veľmi rada, už len kvôli tomu, že sú pohodlné
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hezky sladěné, takovýhle styl mám ráda :) pěkný blog! ^^
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára