Wishlist Dresslink

Ahojky krásky. Ako sa máte? Dúfam že dobre :). Dnešný článok je o mojom wishliste zo stránky Dresslink. V utorok sa môžete tešiť na haul z dresslinku. Sú to síce len  veci ale verím a dúfam že aj tak sa bude haul páčiť.

Z Dresslinku sa mi veľmi zapáčili kardigany. navyše ja úplne milujem kardigany a som proste do nich blázon. A prečo si ho nekúpim? Mám ich doma hrozne veľa a miesto by sa už nenašlo. Z dresslinku máte na výber toľko tých kardiganov. Uvidím možno nabudúce bude aj nejaký kardigan.
Kardigan na tejto fotke sa mi páči najviac.

Hrozne sa mi začali páčiť kabátiky. Neviem vôbec prečo. Vždy som milovala bundy a teraz zrazu kabáty. Čudujem sa samej sebe. Navyše budem nutne potrebovať kabátik na zimu. Pevne verím že si nejaký dokážem vybrať. Stále však premýšľam nad farbou. Poradte mi nejakú prosím.
Tento kabátik sa mi páči najviac.

Ďalej tu mám tričko. Ide zima a potrebujem už nejaké z dlhým rukávom. Z dresslinku sa mi veľmi toto páči. Vzorované,presne vzory aké ja som začala milovať. Ako sa páči vám? Šli by ste do toho?

A poslednú tu mám blúzku. Bože do tejto som sa zamilovala na prvý pohľad. Nieje krásna? Buď na nejakú večeru romantickú poprípade nejaká udalosť kde musíte byť slušnejšie oblečené.

Čo hovoríte na tieto veci vy? Páčia sa vám alebo nie?

Komentáre

Zverejnenie komentára