Parfums #2 +vyhodnotenie Giveaway

Ahojky krásky.
Dnes máme celkom dosť upršaný deň,čo ma celkom mrzí ale už je tu jeseň. 

Ako ste podľa názvu mohli usúdiť prichádzam s druhým článkom o eshope parfums. Už dávnejšie bol prvý článok o tomto eshope a tie ktoré ste si ho nestihli prečítať: prvý článok.
Dnes vám predstavím viacero značiek ktoré na stránke parfums.sk nájdete. 
A sú to značky:Lancolme,Clarins,Estee lauder.

Dúfam teda že sa článok bude páčiť a aj mrknete na túto stránku. 

Clarins
Od značky Clarins mi poslali 2 vzorky,krém na telo a make up.

Ako prvý vám samozrejme chcem predstaviť krém na telo. Má to byť zoštíhľujúci a spevňujúci telový krém. Ja zbožňujem telové krémy a skúsiť tento bola pre mňa hračka. Je mi celkom ľúto že som mala možnosť ho skúsiť len 2x z tejto vzorky. Jednu vzorku máte aj vy v Giveaway. 
Moc krásne mi vonia tento krém a vážne ma mrzí že som nemohla spoznať jeho účinky. 
Ale je príjemný na pokožke a už len ten pocit že si ho dáte po posilke je krásny. Celkom dosť premýšľam že by som skúsila plné balenie. Čo myslíte? Máte niektorý skúsenosti s týmto krémom? :) Ak áno jednoznačne mi napíšte do komentára. 
Cena: 38,20€
Obsah: 200ml

Druhú vzorku od tejto značky mám make up. Presnejšie je to rozjasňujúci make up. Bola som s ním celkom spokojná. Nechala som ho na pleti celí deň a ani som ho nezapúdrovala. Vydržal mne osobne približne 7 hodín. Ale úprimne povedané ani sa nedivím, pretože sa na mojej pleti moc nedrží make up. Nanášanie je naozaj moc jednoduché a ja osobne make up nanášam najradšej štetcom. 
Cena 38,50€
Obsah:30ml

Lancôme paris
Od tejto značky je to tiež make up. 
Tento make up jednoznačne doporučujem dievčatám ktoré majú suchú pleť. Leskne sa sám o sebe a na mastnej alebo zmiešanej pleti to nieje pekne. Veľkou výhodou však u tohto make upu je, že má aj korektor v rovnakom odtieni. Každá z nás pozná aké je ťažké nájsť korektor v rovnakom odtieni. 
Takže baby so suchou pleťou, ak hľadáte nejaký make up,šla by som do tohto. :)
Cena:46,80€
Obsah:30ml


Esteé Lauder

Posledný make up tu mám od značky Esteé Lauder. 
Čo o ňom píšu na stránke?
Po nanesení make-upu sú všetky Vaše nedokonalosti pleti zakryté. Pleť má zjednotený farebný tón a pôsobí prirodzene. Vydrží bez zmien až 15 hodín, odoláva teplu i vzdušnej vlhkosti. Make-up je odolný voči oteru. Neobsahuje olej ani parfemáciu, je dermatologicky testovaný. Make-up má jemnú tekutú konzistenciu, ľahko sa rozotiera a poskytuje maximálne pohodlie. Pleti dodáva matný a prirodzený vzhľad. Poskytuje stredné krytie a zároveň chráni pred slnečným žiarením SPF 10.

Musím uznať že krásne kryje. Snažila som sa ho zapracovať úplne najlepšie aby  pôsobil prirodzene. Ale samotný make up po nanesení pôsobí prirodzene. Dlho som hľadala make up ktorý by mi vyhovoval a musím uznať že je to tento. Neleskla sa mi po ňom pleť a ani som ju nemala mastnú, čo je u mňa fakt zázrak. Som moc rada že nemá v sebe olej a nieje parfemovaný. 



A ešte taká menšia rada pre vás:
Nanášanie základu (make-upu)
- Štetec namočte do prípravku a nanášajte stredom tváre dole a po stranách nosa (najlepšie po nanesení vašej dennej starostlivosti - krému).
- Od koreňa nosa pokračujte jemnými ťahmi k lícnym kostiam.
- Na bradu nanášajte prípravok od spodnej pery smerom dole k línii brady.
- Na záver naneste prípravok na čelo, od miesta nad obočím veďte ťahy smerom k hranici vlasov.

A teraz asi najočakávanejšia chvíľa a to kto vyhral GA. 
Víťazkou sa stáva Romana Mináriková. Gratulujem moc :)

Komentáre

  1. Zaujal ma ten posledný make-up :) Mám s make-upmi vždy problém, snáď môj odtieň ani nevyrábajú :D :D

    A výhra ma veľmi potešila :D ani neviem, kedy sa mi také niečo naposledy podarilo :))) Strašne moc ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára