Kozmetika Moje

Ahojte krásky. Tie ktoré sledujete moju facebookovú stránku viete že dnes mám pre vás pripravený článok o kozmetike Moje. Je to veľmi dobrá a veľmi lacná kozmetika. Určite tie ktoré začínate s kozmetikou experimentovať,nezabudnite na túto značku. Naozaj je kvalitná a pre začiatočníčky je to kozmetika s prijateľnou cenou. Nemusíte utrácať za drahé značky ako sú astor,dermacol a pod....

Odkaz na  eshophttp://www.kozmetikamoje.sk/

Na  eshope nájdete:
- riasenky
- balzámy na pery
- rúže na pery
- hydratačné balzámové rúže na pery
- lesky na pery
- laky na nehty
- očné tiene
- púdre
- lícenky
-ceruzky a linky na oči

O tejto kozmetike som sa dozvedela od druhých blogeriek,ktoré písali samozrejme o nej na svojich blogoch.
Veľmi som sa tešila na balíček kým mi príde a musím povedať že som bola hrozne nedočkavá. Balíček prišiel približne za 2 dni. Nepamätám si úplne, ale viem že to bolo naozaj rýchlo. Hneď ako mi ho poštárka dala do ruky,skočila som na posteľ a hneď ho otvorila. Keď som uvidela všetky tie veci, onemela som. Boli omnoho krajšie ako na obrázku a hlavne ten lak na nechty a tiene.
Hneď v ten deň ako mi prišli som sa s nimi hneď nalíčila a začalo sa testovanie.

A teraz už hurá na samotné produkty.

Ako prvú vám jednoznačne chcem predstaviť tento skvelý púder. 
Zamatový jemný púder perfektne matuje pleť a minimalizuje jej nedokonalosti. Pôsobí ľahkým a príjemným dojmom a umožňuje pleti dýchať. Je vhodný hlavne pre mastný a zmiešaný typ pleti.

Ja mám mastnú pleť a musím povedať len WOW. Skúšala som už rôzne púdre na tú moju tvár ale žiadny mi ju až tak dobre nezmatnil ako tento. Vážne prisahám na čokoľvek. Som hrozne z neho milo prekvapená. Takýto púder som vždy chcela mať. Ak sa mi zdá že znova je tá pleť trošku mastnejšia, ihneď vyťahujem púder a krásne ju zmatním. Vydrží naozaj dlho nemám presne odstopované že koľko hodín ale približne tých 8 hodín,teda aspoň na mojej pleti. Niekomu môže aj dlhšie. 
Cena je 2,49€



Druhý produkt sú očné tiene. 
Hodvábne jemné očné tiene sú zostavené do harmonických trojkombinácií v trendových odtieňoch. Poskytujú možnosť rozmanitých štýlov líčenia, ktoré rozžiaria pohľad a dodajú očiam iskru.

Vybrala som si modré očné tiene, pretože na zimu používam dosť často modré očné tiene a toto trio som si povedala že musí byť u mňa medzi ostatnými tieňmi. Jednoznačne ho využijem hlavne cez tú zimu a jar. Krásne vyzerajú na očiach a držia s podkladovou bázou dlho. Mala som ich na očiach zatiaľ 8 hodín, čo bol najdlhší čas aký som ich mala. Som s nimi veľmi spokojná a určite sa popozerám po ostatných farbách z týchto trio očných tieňov. Čo sa týka pigmentácie tak naozaj spokojnosť. 
Cena 1,99€


Nasleduje ďalší produkt na oči a je to očná linka. 
Tekutá očná linka s dlhým štetčekom vytvorí precíznu a intenzívnu čiernu linku jedním ťahom.

Tejto očnej linke nemám naozaj čo vytknúť. Musím sa priznať že toto bola moja prvá tekutá očná linka. Zo začiatku to bol boj naučiť sa s ňou pracovať ale za chvíľu som sa to naučila a som s ňou spokojná. Na očiach vydrží aj od rána do večera. Kto hľadá očné linky za prijateľnú cenu vyskúšajte tieto. Štetec naozaj vytvorí precíznu očnú linku ale treba to vedieť. :D Dá sa s ním urobiť či už tenká ale aj hrubá očná linka. Pigmentácia je vážne úžasná. 
Cena 3,19€



A posledná vec ktorá sa týka očí je ceruzka na oči. 
Dlhotrvácna ceruzka na oči v drevenom prevedení s penovým aplikátorom má širšie využitie pri líčení, Obsahuje vitamín E.

Ceruzky na oči používam už dosť dlhú dobu. Používala som ju či už pod oči ale aj na očné viečko namiesto linky. Túto ceruzku používam tiež aj na očné viečka aj pod oko. Som s ňou spokojná a to aj hlavne vďaka aplikátoru ktorý ma na druhej strane. Pigmentácia je dosť dobrá a výdrž tiež približne celý deň. 
Cena 1,99€



Presúvame sa k bazlámu na pery. 
Jemný balzám na pery s prírodnými extraktmi, olejmi a voskmi poskytuje vysokú ochranu pier pre každodenné použitie počas celého roka.

Viete že ja som blázon do balzámou na pery. Mám ich dom a hrozne moc a stále pribúdajú ďalšie a ďalšie. Za chvíľu už ich nebudem mať ani kam dávať. Do zbierky mi pribudol tento s príchuťou koly. Ja a kola proste mňam. Keď si ho vždy natriem na pery ďalších 5 minút cítim tu kolu. Musím uznať že mi hrozne vyhovuje,pretože moje pery už v tomto ročnom období hrozne praskajú a bolí to až moc. Ale tento balzám ma vždy zachráni. Nosím ho všade so sebou. 
Cena 1,19€

A posledná vec je lak na nehty. 
Matný lak ozdobí nechty jemným zamatovým efektom. Plochý štetček umožňuje presnú a jednoduchú aplikáciu. Rýchlo zasychá a má výbornú kryciu schopnosť.

Tento lak som nalakovala hneď v ten deň ako mi prišiel balíček a musím uznať že jeho výdrž je naozaj dlhá,teda aspoň pokiaľ neumývate stále riad a podobné. 
Je to teda matný lak a hrozne krásne vyzerá na nechtoch. Majú tam rôzne farby lakov na nechty a myslím že si tam nájdem aj laky na zimu, Tento je taký letný a vždy keď chcem mať na sebe niečo z leta,dám si tento lak a hneď je moja nálada dobrá. Je dosť výrazný takže to som fakt rada. Štetček naozaj umožňuje presnú a samozrejme jednoduchú aplikáciu. Ak chcete aby bol lak výraznejší,naneste aspoň 3 vrstvy laku. 
Cena 1,59€

So všetkými produktmi som veľmi spokojná. Chcem sa poďakovať kozmetike Moje za možnosť spolupráce. A vám všetkým túto kozmetiku určite doporučujem. 
Krásny víkend vám prajem. 


Komentáre

  1. Kosmetika moje je super.. já mám pár tvářenek a stínů a jsou fajn :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/coming-soon.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára