Hydratačné čistiace obrúsky Summer Garden- Balea

Ako prvé by som chcela zablahoželať k 20 tim rokom značky balea. :) 
Spolupracujem už  9 mesiacov s dm drogérie a teda Balea značkou a používam ju  už asi 15 rokov. Nikdy ma nesklamala, vždy nájdem to čo potrebujem. 

Tento mesiac nám blogerkám zaslala DM drogérie ešte  darček a je to sprchový gél. Je to špeciálna edícia sprchového gélu s názvom Balea ťa miluje,ktorý dostávali zamestnanci  DMdrogerie, pri príležitosti osláv 20 rokov značky Balea. 
Veľmi krásne vonia vážne som sa zamilovala do tej vône. Škoda že sa nepredáva :(. 

A teraz prechádzam k samotnému produktu ktorý mi bol zaslaný na recenziu,už podľa názvu ste určite usúdili že sa jedná o Hydratačné čistiace obrúsky Summer Garden. 
Skvelé je že sú pre každý typ pleti. V jednom balení je ich 25. Ale tento krát nám zaslali  kde sú  dvoje a k tomu  ešte box. Raz som mala takéto balenie a som z toho moc nadšená. Veľmi je to praktické a nemusím sa báť, že keď mi prestane lepiť ten vrch na obrúskoch, tak, že mi vyschnú a nebude sa s nimi dať odličovať. A ako ďalšia super vec na týchto obrúskoch je že odličujú aj vode odolný make up. 

Som veľmi spokojná s týmito obrúskami a ak by niekto hľadal nejaké odličovacie obrúsky,tak jednoznačne tieto. Veľké plus u mňa je že ma z nich neštípu oči. S väčšiny týchto odličovacích obrúskov ma štípu oči a potom je to celkovo moc nepríjemné. 
Poprípade tieto obrúsky môžete kúpiť nejakej kamarátke alebo mamine na nejaký sviatok.  Podľa mňa potešia. 
A teraz to najväčšie potešenie je že ich cena je 2,99€ čo je podľa mňa skvelé. 


Komentáre

  1. Vypadají skvěle. Možná se po nich poohlídnu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie obrúsky vyzerajú super, že je to také balenie ... Nikdy u nás nie je toto ako balenie :/
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. balea má vždycky krásné obaly a voňavé produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají krásně a krabička je praktická :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadají krásně a krabička je praktická :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára