Tangle Teezer


Ahojky krásky. Na začiatok by som sa vám chcela moc ospravedlniť že články ktoré sa týkajú Back to school,už nebudú. Dúfam že to pochopíte.

Dnešný článok bude o tom ako som našla ten najlepší hrebeň na svete a viem že už ho nikdy nebudem chcieť vymeniť a asi sa rozplačem keď si ho oškriem. :D
Určite na konci článku mi dajte vedieť či aj vy máte skúsenosť s týmto hrebeňom alebo nie.

Mám ho zo stránky El nino rovnako ako aj Body sprej od VS. O ktorom ste sa mohli dočítať v minulom článku. Videla som ho na rôznych blogoch a YT kanáloch,nemohla som odolať a musela som ho mať. Cena je 7,21€

To by som nebola ja keby si nevyberiem ružový. Táto kefa má naozaj zaujímavý tvar ktorý ma tiež dosť oslovil. Nájdete ho v rôznych farbách a vzoroch. Ja som si vybrala tento obyčajný TT. Ten ma zaujal najviac a je to proste jednoduchý tvar. Môžete ho nosiť do školy,práce,fitka alebo na rôzne krúžky. Proste naozaj všade. Ja osobne som si ho obľúbila nosiť všade. Kam sa pohnem on ide so mnou. A teraz najnovšie budem ho stále nosiť do školy.

Aké má mať tento TT účinky? Neviem či ho niektoré berú len ako obyčajný hrebeň alebo kefu,ale tento hrebeň/kefa nemá len využitie jemne rozčesať vlasy a hlavne bezbolestne.
Ale aj:
Zabraňuje lámaniu a štiepeniu vlasov
Obnovuje pružnosť a lesk vlasov
Príjemne masíruje pokožku hlavy
Upravíte si s ním vlasy za naozaj moc krátky čas
A samozrejme dá sa vziať všade so sebou

Moja skúsenosť s týmto hrebeňom/kefou.
Jednoznačne doporučujem všetkým ktorý majú po umytí vlasov veľký problém s rozčesávaním, teda ako ja. Odkedy mám túto kefu,nemôžem si vynachváliť ako rýchlo rozčešem vlasy a hlavne ako ostanú krásne rovné a drží to svoj tvar. Pokiaľ viete čo myslím. S touto kefou je rozčesávanie a úprava vlasov veľmi jednoduchá. Takže ak máte problémy ako ja jednoznačne si kúpte túto kefu. Bude to naozaj veľká úľava od bolesti pri rozčesávaní. Či už krátkych alebo dlhých vlasov. :)


Komentáre

  1. Ja som počula, že niektoré strašne trhajú vlasy, že sú moc tvrdé.
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sú tie fejky a proste celkovo napodobeniny :) originálne to nerobia :)

      Odstrániť
  2. také mám. dostala jsem ho k vánocům a jsem naprosto spokojena. také žádný jiný nechci. vlasy mám jemné a hodně se mi cuchaji a tímto kartáčem je rozčesávání naprosto bezbolestné. jeho cena je sice vyšší než jaký koliv klasický kartáč ale rozhodně se do tohohle investovat vyplatí.
    http://worldflowergirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podobný hrebeň si už ldhšie chcem kúpiť :-) musím sa po nom pozrieť

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám úplně stejný jak ty, akorát troškz pozměněné barvy. :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. K narozeninám jsem v červenci dostala úplně ten samý! :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mám úplně stejný TT jako ty a je prostě perfektní, rozčeše i zacuchané vlasy a moc se mi líbí ta růžová barva :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára