Rýchlo a zbesilo-nákupy.

Ahojte krásky. Viem že tento článok má dosť divný názov ale musím povedať že tieto nákupy ktoré vám chcem ukázať boli naozaj rýchle. Najlepšie je nakupovať teraz, takže cez výpredaje. 
Ja som navštívila obchody ako sú Gate,pepco, dm drogerie. 

Ako prvé z vecí by som vám chcela ukázať nákup z Dm drogerie. 
Potrebovala som nejaký hydratačný krém,tak som si povedala že vyskúšam tento od Essence. Zatiaľ sa mi osvedčil ako skvelý krém a myslím že jeden z najlepších. Navyše videla som hydratačný krém u Youtuberky myslím že Boncamila, a bol to od essence, tak som sa rozhodla aj ja skúsiť od tejto značky.

Potrebovala som si konečne nafarbiť vlasy. Dobre viete že používam čiernu farbu a mohli ste ju vidieť aj v nákupoch myslím že za Máj alebo Jún. Teraz v lete mám problém trošku keď sa nafarbím, pretože to slnko mi tú farbu vytiahne celkom rýchlo. 

GATE

Určite každá z nás poznáte, keď sú výpredaje a hlavne keď nájdete krásne plavky. Ja som ich našla v Gate. Vrchný diel stál 2,98€ a spodný tiež 2,98€. Kto by to za takúto cenu nekúpil? Nemám pravdu? Tieto sa mi veľmi páčili už dlhšiu dobu tak som ich tam nemohla nechať. A  priateľ si tam kúpil tiež plavky a tie stále len 2,98€. 



K plavkám mi nesmeli chýbať nejaké šaty ktoré budem nosiť na ne. A tak hneď pri vchode som si vzala tieto. Stály iba 0,98€. Čo som nechápala ako je možné že to iba toľko stojí ale neváhala som ani sekundu a vzala si ich. 


A posledná vec z Gate sú nohavičky. Ja viem že je to trošku blbé ukazovať aké nohavičky som si kúpila ale tieto sú prekrásne. Musela som si ich vziať. Pozerala som na ne už v Kladne ale tam nemali moju veľkosť. Našla som ich teda u nás v Piešťanoch a cena? Cena bola iba 2,98€. Páči sa mi ten tigrovaný vzor a to ako sú priesvitné keď ich máte na sebe. Vyzerajú naozaj skvelo. 


Ďalší obchod ktorý som navštívila je Pepco. Zahliadla som tam dve krásne šálky a nemohla som ich tam nechať. Tie nápisy na nich ma celkom rozosmiali. Jedna stála 1,29€. Moja je biela a priateľ má čiernu. Páčia sa vám? A určite ak sa aj vo vašom meste nachádza obchod Pepco choďte do neho. Aspoň pozrieť. Majú tam lacné veci za skvelé ceny. 


A posledná vec z týchto nákupov je Časopis Eva. Dostala som ho od Svojej lásky. Vie že zbožňujem takéto blbostičky ako sú fľašky a podobné. K tejto Eve bola teda fľaška a ja mám zelenú. Ale máte na výber 4 farby. :) A tie sú myslím že červená,modrá,zelená a taká do hneda. Neviem to presne. Ale je veľmi šikovná pretože si ju vďaka karabinke môžete zapnúť kam chcete, napríklad o kabelku,opasok, ruksak,,,A keď dopijete môžete ju hocijako zložiť a ona sa nepoškodí a potom ju môžte znova kľudne používať.  Cena myslím že je 2,60€



Komentáre

  1. Ty nohavočky jsou úžasný!^^ :) Tenhle styl "brazilky" to myslím jsou, teda snad =D :) se mi začal taky hrozně líbit! :) A pár jich už taky vlastním :)
    Hrnky jsou super! :) Jen nechápu proč I love black není bílým nápisem na černém, ale to je asi jen detail.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je ten vtip na nich. Ze hrncek je cierny ale je tam napisane i love white. :)
      Aj mne sa zacali hrozne pacit :)

      Odstrániť
  2. Ty hrníčky jsou úplně roztomilé. :3 Nejvíce mě zaujala flaštička. Budu nějakou potřebovat do školy a takhle vypadá hodně dobře. Navíc to není taková ta flaška, na kterou musíš mít místo, tuhle snad strčíš kamkoliv. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :D Ci uz do kabelky alebo do ruksaku. Proste vazne vsade :)

      Odstrániť
  3. Jeeej, tie šálky chcem! :D Škoda, že u nás Pepco nie je :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie plávky sú krásne :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Plavky mám také z Gate a jsem nad míru spokojená :). A ty hrnečky jsou vážně skvělé! :))

    http://www.coolour-life.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty hrnečky jsou strašně roztomilé! ^^
    Super věci! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty brazilky jsou boží! :D:)) Pěkné věci :)

    Natálie
    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten krém od Essence osm používala a bola som s ním veľmi spokojná :-) Tie šálky sú top!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára