Giveaway

Ahojky krásky. Keďže leto sa nám pomaly končí tak by som ešte chcela vyhlásiť po letnú giveaway. Bude to menšia útecha, keďže sa ide o chvíľu do školy.

O čo sa súťaží?
Sprchový gél od Balea- kokos,mala som tento sprcháč v balíčku od DMka a kúpila som vám rovnaký
Krém na ruky,aj ja som taký vyhrala a rozhodla som sa aj vám taký kúpiť keďže krásne vonia.
Vzorky z Parfums.sk
Tetovanie na pery
Náhrdelník
Náušničky



Súťaž potrvá do 25.9.2015

Podmienky:
1.Sledovať môj blog cez GFC-napísať pod akým menom ma sledujete
2.Sledovať ma na facebooku: https://www.facebook.com/pages/Betty-Blog/1468149160097220 tiež napísať meno pod ktorým ma sledujete
3.Napísať do komentáru aké bolo vaše leto :)
4. Napísať mail do komentáru.

Nemusíte ale môžte. Môžte si pripísať ďalší komentár keď
Dáte odber na mojom instagrame: https://instagram.com/bettybong/

Komentáre

  1. Už dlouho jako Katy, fb jako Kačí Vranková :)
    No. Hrozně krátké. Ale plné zážitků. Právě že i zklamání. :\ Poznala jsem další lidi, úžasný lidi. Takže ano, bylo úžasný, užila jsme si je a skoro brečím, že už končí.
    - vran.kat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC : Ad Gundová
    FB : Aďka Gundová
    mail : adrikagundova@gmail.com

    Moje leto bolo plné cestovania po SR :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To tetování na rty vidím poprvé. :-D Krém na ruce mám taky a opravdu krásně voní. Jinak léto jsem si užila až teď ke konci, kdy jsme chodili více k vodě a za pár dní bude koncert, na který se moc těším.
    GFC Genevra
    FB Martina Lesová
    genevra43@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Instagram genevracz
    genevra43@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem veci od Balei :) :) Krásne vecičky sú v tejto GA :) Moje leto bolo fantastické, našla som si svoju lásku, zažila som neopakovateľné momenty- či už na chatách, dovolenke s láskou alebo len pri večerných prechádzkach. Aj bazén sme využili naplno. Tie teplá možno niekomu nevyhovovali, ale mne úplne. Aj keď som nebola nikde pri mori, tak som mala pocit, že tam som. Odporúčam jazero v Hornej Strede, kde som bola utajene (rodičia boli na dovolenke tak som proste zdrhla- a stálo to zato :D) a stretla som tam kopec nových ľudí. Či už z nášho okolia alebo aj z BA a podobne. Uf ale som sa rozpísala :D :D Snáď nevadí...

    Cez GFC ako Romi Mináriková
    FB- Romana Minarikova
    a instagram- romiminarikova
    email- minarikovaromana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová

    Moje leto bolo super,trošku nudné,ale hlavne som si oddychla od školy :)

    E-mail: naomyjakab@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A instagram jako kaci_vrankova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. gfc tento ucet fb Nikola Benková
    leto bolo super ale vacsinou som len pracovala :)
    n.princess(zavinač)azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Saja Frey
    FB: Saška Dubovská
    leto bolo supeer len škoda že rýchlo ubehlo:/
    ssajus@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: A bit of life
    FB: Týna Fričová
    Email: kikifri@seznam.cz

    Léto jsem měla velice nabyté, od brigády po dovolenou s přítelem na Slovensku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. gfc:Hizaki Sawaii
    fb: Nagis Tukan Yagi
    email:Minako-chan@email.cz

    Léto bylo úžasné- naučili jsme hafana nebát se vody,s přítelem jsme oslavili rok a něco spolu :3Narozeniny nejmladší sestry už je to velká holka a za chvíli (příští rok) půjde do školky :)) Uteklo to hrozně rychle..

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára