New In May-June+vyhodnotenie GA

Ahojky krásky. 
Dnes to bude článok o tom čo som si kúpila. Je toho naozaj málinko.  A chcem sa vám ešte veľmi ospravedlniť že som nepridala dlho článok ale súkromné veci mi to nedovolili. Teraz to však bude iné a lepšie. Chystám na leto trošku menši projekt tak dúfam že sa mi to podarí. :) Teraz však idem už k samotnému článku. 



Ďalšia vec z ktorej mám nehoráznu radosť je  kniha od Zoelly a to Girl Online. Určite ju každá moc dobre poznáte. Ja som si ju prečítala za 3 dni a keď som ju čítala mala som čo robiť aby som šla vôbec spať alebo aby som stihla autobus. Veľmi ma chytila a určite si ju za pár mesiacov prečítam znova.

Vec z ktorej mám veľkú radosť je mydlo. Je to mydlo ako na tvár, tak aj celé telo. Ja ho však používam čisto na tvár a veľmi krásne vonia. Kúpila som ho mne a môjmu priateľovi. A kde som ho kúpila? :) Na trhoch ktoré boli u nás v Piešťanoch. A odtiaľ som aj dostala krásne perníkové  srdiečko od mojej lásky.

Tento mesiac ma moc potešil Marrionaud od ktorého som dostala 10€ poukážku. Hneď som napochodovala do obchodu a kúpila si štetec na púder ( stredný) a sprchový gél. Musím povedať, že som veľmi spokojná a určite doporučujem.


Mám tu aj suchý šampón od značky Balea. Dobre viete že ja túto značku proste zbožňujem. Tento suchý šampón je fakt perfektný a jednoznačne doporučujem.

Potrebovala som na leto púder a tak som behla do DMka a vybrala si tento od Miss Sporty. Ešte som ho neskúšala ale dúfam že bude dobrý. Zobrala som si tmavší odtieň pretože viem že ja sa dosť opálim a budem ho potrebovať.

Navštívila som Tally Weil a mali tam akciu 1+1zdarma. Zaplatili ste jeden drahší produkt a druhý lacnejší ste mali zdarma. Ja som si vybrala náhrdelník s 3 kvetinkami a gumičky ktorých nieje nikdy dosť.

Zašla som do DMka pred nedávnom a potrebovala som si kúpiť šampón na vlasy. Hľadala som medzi syoss a tak. Ale nakoniec som šla pri šampóny od Balea a vybrala si pol litrový za 0,99€. Som s ním hrozne moc spokojná a určite už iba ten budem kupovať. Keď však som tam ešte bola tak, že si pozriem ešte tužidlo. Našla som tam od Wella tužidlo za 0,89€. Neverila som vlastným očiam. Hneď som ho vzala a nadšená šla domov.

Nemohla som zabudnúť si kúpiť jedno vysnené tričko a to od My protein. Môj priateľ si ho kúpil a neodolala som a musela som aj ja. Stálo ma 20€. Je z veľmi príjemného materiálu a je zo stránky My protein.sk.

A teraz by som vám chcela ukázať pár veci z obchodu ktorý sa volá Pepco. Majú tam veľmi krásne a hlavne lacné veci. Či už oblečenie alebo doplnky do bytu. Tých tam majú požehnane dosť. Ako prvé by som vám chcela ukázať dva fotorámčeky. No boli pôvodne 3 ale priateľ má jeden u seba doma.
Jemu som kúpila zelený sebe červený a na stenu som si kúpila jeden podobný ako z ikei. Veľký čisto len sklo žiadny rámček.
Druhá vec sú návlečky na podušku a samotná poduška. Poduška ma stála 1,29€ a návlečky jedna 0,49€. Sú veľmi krásne a som s nimi moc spokojná.

Nesmiem však zabudnúť ešte na dve veci z Gate. Tam som si kúpila žabky a šaty. Bola to už veľká nutnosť teraz na leto a také krásne šaty som chcela a konečne ich mám. K ním som si vybrala aj tie žabky.
Šaty:19,98€
Žabky: 2,98€



A teraz chvíľa na ktorú ste čakali viac než mesiac. 
Výhercom GA sa stáva LELA LEENA 
Moc gratulujem :) A vy ostatné nezúfajte čakajú vás ďalšie super Giveaway. :) 
Ďakujem že sa vás toľko zapojilo. :) Cením si to. 

Komentáre

  1. Ešte raz ďakujem :) :3
    BTW - Ten púder mám tiež a je veľmi dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nedakuj :)
      Je perfektny :) nemozem si ho vynachvalit :)

      Odstrániť
  2. Moc pěkné nákupy. Ty z Tally Weil jsou nejroztomilejší. Hodně se mi líbí náhrdelník a gumičky. Výherkyni gratuluji.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný nákup ^^ Šampón z DMky veľmi dobre poznám , sama si ho kupujem a vyhovuje mi :) A ten náhrdelník z Tally som si doviezla z Talianska :D Ale ako vidím, Slovensko tiež nie je až tak pozadu ako vždy :D

    Sár z worldstyleandme.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj ja som dostala taký medovníček z jarmoku .jéj :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super veci si si kúpila!
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára