Náramok od jej.sk

Ahojky krásky. 
Ako si užívate leto a letné prázdniny? Máte aj nejaké svoje obľúbené letné oblečenie alebo letný doplnok? Ja áno. Ako obyčajnú kvetinovú čelenku tak aj náramok od jej.sk. Zamilovala som sa do neho na prvý pohľad. Nesmiem ale ani na vás zabúdať a mám pre vás z tejto stránky náušničky ktoré dávam do giveaway ktorá prebieha práve na instagrame. Tie ktoré ste sa ešte nezapojili tu je odkaz kde nájdete všetky informácie http://m2betka.blogspot.sk/2015/07/instagram.html 
Pripojte sa a tieto náušničky vás budú v lete zdobiť. 

Stránka kde nájdete ako náramok tak aj náušničky. 

A teraz už k samotnému produktu ktorý som si vybrala ja.
Je to teda prekrásny Pozlatený náramok swarovski. 
Najprv by som chcela zhodnotiť kvalitu tohto produktu. Ako vždy tak aj teraz som veľmi spokojná s kvalitou náramku. Mám od tejto stránky už viac vecí a tak viem už porovnať ako dlho to vydrží a pod. Nestáva sa mi že by sa na náramku niečo odtrhlo alebo celkovo poškodilo.
Náramok je taký jemnejší, takže doporučujem každému ktorý má rád jemnejšie doplnky než masívnejšie. 
Nájdete ho v 3 farbách:ružová,taká žltá a fialová.
Cena náramku je 16,98€. 
Určite doporučujem kúpiť. Hodí sa ku všetkému a absolútne netlačí na ruke a nepoškodí sa hneď, ako iné obyčajné náramky.



Ako druhé tu mám náušničky. Sú tak isto Pozlatené swarovski.
Nájdete ich v 4farbách: ružová,zelená,modrá a farebné. 
Mne osobne sa tieto náušničky moc páčia ale rozhodla som sa ich dať vám. Dúfam že sa teda do súťaže zapojíte. Jedna z vás ich môže vyhrať.
Cena náušničiek je 9,90€
Kvalita taktiež úplne super. 


Komentáre

  1. Ten náramok vyzerá naozaj skvelo ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný je!:)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný :3
    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne kúsky, musím sa na tú stránku pozrieť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No wow. To sú fakt skvelé kúsky. Tiež by som si taký priala, ale to si ho asi musím nadeliť sama. Manžel mi síce občas takto niečo kúpi. Ale skôr to je náramok s funkciou na meranie behania a oxytometrom, než aby to bol nejaký pekný šperk. Niežeby mi to vadilo, behám rada. Ale tiež sa chcem občas pekne obliecť, no nie? :) Ale je pravda, že náramok http://www.mibandshop.sk/xiaomi-mi-band-5 / mi od neho na Vianoce urobil fakt veľkú radosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára