Metalické tetovanie+súťaž

Ahojky. 
Každá dobré poznáme hit leta a tým sú metalické tetovania. 
Kam sa vždy pozriem vidím na dievčatách tieto tetovania. Veľmi sa mi to páči a tak som aj ja nejaké zohnala. Mám dve a sú vážne prekrásne. Spolu s pani sme sa dohodli že aj vy môžete jedno dostať. Ale o tom až na konci článku.


Keď mi prišli tieto tetovania hneď som sa rozhodla že si dám vytetovať ten lapač snov. Je prekrásny a aj keď si ho teraz chcem dať na seba nemôžem,no nie že nemôžem ale nechcem. Šetrím si ho. Strašne moc moc moc sa mi páči. Ako ja všetky ostatné tetovania. Teraz mám na ruke jedno a vyzerá to dokonalo. Keď som spojila viacero tetovaní je to fakt krása. Tieto tetovania si môžete vážne dať hocikam. Na chrbát,ruku,bok,brucho,chrbát,nohu proste vážne hocikam.
S výdržou týchto tetovaní je to tak, že ak ho máte aj vtedy keď sa idete kúpať niekam a takto chodíte každý deň aspoň 3-4dni za sebou, nevydržia vám moc dlho maximálne tie 3 dni :) Ale ak ich máte na sebe neškriabete si ich ani nejako si tú časť tela nedrhnete v sprche vydrží vám 5-7dní.


Cena týchto tetovaní je naozaj prijateľná. Nájdete ich na stránke http://www.metalicketetovania.sk/
Ako sa vám páčia tieto tetovania? :)

Stačí splniť tieto 4 podmienky a aj vy môžete jedno s týchto tetovaní vyhrať podľa vlastného výberu.

1.Sledovať môj blog cez GFC+napísať pod akým menom ho sledujete
2.Dať like na stránku https://www.facebook.com/MetallicTattoogirs?fref=ts a napísať pod akým menom ste jej dali like.
3. Napísať váš email aby som vás mohla kontaktovať v prípade výhry.
4. Napísať aký máte názor na tieto tetovania.

Súťaž potrvá do 15.8.2015

Komentáre

  1. GFC Genevra, FB Martina Lesová, genevra43@gmail.com
    Tetování je moc super, líbí se mi a to hlavně proto, že není trvalé a nehrozí, že ve stáří bude z hada třeba chobotnice. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC- Katy, Fb- Kačí Vranková a mail je vran.kat@seznam.cz :)
    Platíčko doma taky mám, ale přemýšlím, že ho raději dám do soutěže a sobě si koupím další. Na tom mém je taky lapač a je nádherný! :)
    Tyhle tetování se mi líbí! Líbí se mi ta zlatá barva! A nejlíp podle mě vypadají jen takové ty pásky, které jsou přes obvod paže nebo zápěstí! :)

    OdpovedaťOdstrániť

  3. Sledujem ťa pod menom Alex B.
    Na fb máš like od mňa - Alexandra Bednárová :-)
    email - sasanemo@azet.sk
    Zbožňujem ich a nosím :-) AKurát dnes som si nové kúpila v jendom činskom obchode :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Kikuška Gračková
    FB: Kritína Gračková
    e-mail: grackova.kristina@gmail.com
    Metalické tetovania sa mi veľmi páčia :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všude sleduji jako Anežka Füzéková
    email- anezka.fuzekova1@seznam.cz
    Líbí se mi moc na léto vypadají skvěle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa to osobne veĺmi páči, a myslím si,že väčšina trendov rýchlo zanikne a ľudia si to prestanú kupovať lebo to je "otrepané".. no toto si myslím,že tak rýchlo nezanikne :) mám doma 3 a určite by som si to nekúpila za 4 eurá.. kupujem si ich v kamenných obchododch za 1 euro alebo 0,80 :D jedno z tej stránky mám za 0,80 eur ,čo je super :3
    GFC: Michaela Winczlerová
    FB:Michaela Winczlerová
    e-mail: misel_153@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Naomy Jakab
    FB: Noémi Jakabová
    E-mail: naomyjakab@gmail.com
    Veľmi sa mi páčia,hlavne sa mi páči,ako to vyzerá na pokožke,sú skvelé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: Tess Burianová
    FB: Tess Ka
    Mail: terezaburianova@seznam.cz
    Mně se na léto hodně líbí, obzvlášť jak se třpytí na sluníčku. Ale sama jsem to ještě bohužel nezkusila, doufám, že se k tomu ještě toto léto dostanu :).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sledujem pod Terka Poláková, likujem pod Te Polak :)
    tereziapolakova1@gmail.com

    Tieto tetovania sa mi veľmi páčia, pretože na opálenej pokožke strašne pekne vyniknú a je to ako taký šperk :) okrem toho kým to máš na ruke vieš aké je to mať tetovanie zo začiatku :) dávaš si na to pozor, lebo je to pekné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Saja Frey
    FB: Saška Dubovská
    Mail: ssajus@azet.sk
    Na leto ako stvorené a nahradia akékoľvek doplnky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC Nikol Rose
    Facebook Nikola Růžičková
    rossie.nikol.rose@gmail.com
    Kdybych měla nějaké peníze navíc, na útratu, tak už je metalické tetování mé. Podle mě je to lepší a pohodlnější než si nasazovat náramky a různé doplňky. Vypadá to suprově a na léto je to #1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. gfc tentro ucet
    n.princess@azet.sk
    fb nikola benková
    ja mám z primarku a pokazili sa mi nedobre sa nalepili :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára