Nová skúsenosť so značkou Ziaja

Ešte nikdy predtým som nemala žiadne skúsenosti so značkou Ziaja. Teraz keď sa konečne dostala do mojich rúk môžem vám o jej produktoch napísať svoje skúsenosti a pocity celkovo z nej. Tie ktoré ma máte na facebooku, tak ste si mohli všimnúť že na svoj Youtube kanál som pridala video unboxing balíčku.

A teraz moje pocity z tejto kozmetiky. Musím uznať že všetky produkty ma nadchli a som s nimi veľmi spokojná. Na 100% viem že tieto ale aj iné produkty od tejto značky si určite znovu zakúpim. Moje tvrdenie je však že na ich krémy nemá nič. Aj keď tá vôňa pripomína indulónu ale proste pokožka po nich zostala krásne jemná a ten krém som na sebe cítila ešte ďalšie ráno. 
Teraz už k samotným produktom. 

Očný krém. 
K tomuto krémiku ja vám asi ani moc nepoviem keďže je skôr pre moju maminu. Ale ona je s ním spokojná.
Čo sa o ňom však píše?
Ľahký neparfumovaný krém určený na jemnú pokožku okolia očí. Hydratuje, zlepšuje sfarbenie pokožky a ľahko ju napína. Efektívne zabraňuje strate elasticity. Vyživuje pokožku a viditeľne vyhladzuje jemné vrásky.
Použitie: Naniesť malé množstvo krému na pokožku v okolí očí a nechať vstrebať. Používať ráno a večer.

Kozie mlieko
telové maslo
Toto maslo si dávam na seba vždy keď sa osprchujem po posilke. Nie len že sa tak uvoľním pri jeho nanášaní, kde si ako keby robím masáž rúk a nôh ale aj jeho vôňa mi je sympatická. V balení je ho 200ml. Krém  doplna nedostatok lipidov, regeneruje mäkkosť pokožky,zanecháva ju jemnú a a výrazne upravuje elastickosť.

Kozie mlieko
Krém na ruky
Ja som závislá na krémoch na ruky a tento som proste musela mať a nevynechať ho. Moje ruky sú po ňom dokonalo hydratované a celkom rýchlo sa aj vsiakne. Zmäkčuje pokožku, posilňuje nechty a zabraňuje ich lámaniu a štiepeniu. Musím uznať že po jeho používaní sa mi posilnili nechty. Nosím ho všade so sebou a stal sa mojou nutnosťou v živote. Je ho 80ml.

Šampón proti vypadávaniu vlasov
Mám taký pocit že som konečne našla ten správny šampón. Používam ho každý deň a všímam si že vlasy mi čím ďalej tak tým menej padajú. Nedá sa ani opísať aká som z toho rada, pretože som už skúsila toľko produktov na vlasy a žiaden z nich nebol tak účinný  ako tento. Ak máte aj vy problém s vypadaávaním vlasov, určite vyskúšajte tento šampón.
-aktívne stimuluje mikrocirkuláciu pokožky hlavy
-oslabuje proste starnutia vlasových folikúl
-obnovuje rovnováhu rastu vlasov
-zlepšuje kondíciu a odolnosť vlasov
Je ho tam 300ml.

Celkové hodnotenie tejto značky. Dávam jej veľké plus. Na pohľad sú fľaštičky veľmi krásne a už len tým prinúti človeka si od tejto značky niečo kúpiť. Ak sa mam vyjadriť k obsahu fľaštičiek dávam veľké PLUS. A dôvod? Šampón mi dokonalo pomohol a telové mlieko zas je perfektné keď si s nim robím masáž. Celkovo sú veci dokonalé a ja som rada že mám konečne skúsenosť s touto značkou. 

Komentáre

  1. Ziaja kosmetiku mám moc ráda, hlavně tuhle kozí řadu :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som krém z kozej rady a nevyhovoval mi, no naopak ich krem s kakaovym maslom je boži ;)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto značku milujem a teším sa, keď po mature si idem nakúpiť veci :*
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tejto rade som už počula, vyzerá skvelo, veľmi by som ju chcela vyskúšať :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten krém na ruky dokonale vonia :)
    Pozývam ťa na knižnú GA ktorá prebieha na mojom blogu :)
    http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Značku Ziaja znám celkem dlouho, ale ještě jsem neměla tu příležitost vyzkoušet nějaký jejich produkt. Moc mě nadchla právě tato řada s kozím mlékem a myslím, že kdybych měla jít do nějakého výrobku, byl by to pleťový krém.
    Haha... jak já tvrdím, krémů na ruce není nikdy dost. Také jsem celkem závislá. :)
    http://beautyandfashionlovers.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. O Ziaji som počula len dobré recenzie, tak uvidím. Už som sa konečne k nej dostala a začínam testovať :)

    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára