My birthday

Ahojky krásky. Ako sa máte? Ja celkom fajn. Tento článok píšem v Pondelok,takže deň po mojich narodeninách. A článok si budete môcť prečítať v Utorok. Ešte predtým než úplne začnem tento článok chcem vám povedať ešte jednu vec a to že mám pre vás Giveaway. Zverejnila som ju v Pondelok. Dúfam že sa vás zapojí čo najviac. :)

A teraz už konečne k článku ktorý vám chcem napísať.

Narodeniny som mala teda v Nedeľu a vy dobre viete že som bola v Kladne. Podľa článkov ktoré som vám pridávala viete aj to že som navštívila   Pražskú Zoo a aj som trošku nakupovala. Hmm čím by som teda vlastne dnešný článok začala? Asi vám napíšem všetky pocity z môjho výletu.

Prišli sme tam v Piatok okolo pol 7 večer. Cesta bola celkom fajn až na to že bolo celkom dosť áut. Úprimne povedané bála som sa pretože nikdy neviete a môže sa hocičo stať. Ale chvála bohu že my sme prišli v poriadku. Keď sme dorazili do Kladna šli sme si nakúpiť a urobili sme si večeru. Na druhý deň sme doobeda leňošili a ešte oddychovali po tej ceste. A poobede sme konečne vyrazili do Pražskej Zoo. Kým sme prešli Zoo trvalo to asi 4 hodiny. Budem úprimná bolo tam skvelo ale má to svoje ALE. Musela som ísť lanovkou ktorá tam je. Teraz si určite hovoríte, sakra čo má s tou lanovkou veď je to len obyčajná lanovka. Ja som človek ktorý sa bojí byť vo výške a nebola som ani zaistená takže dvojnásobný strach. Deti na nej chodili úplne v pohode ale mala som pocit že ja som to najmenšie  dieťa ktoré tam bolo. :D Po Zoo sme šli do Lidic na chvílku a odtiaľ som  ja znova  zašla do Rossmana. Kúpila som si tam dve veci ktoré uvidíte za pár sekúnd keď pôjdete nižšie v tomto článku. Tieto veci som aj vám na druhý deň kúpila. Bola to nedeľa a moje narodeniny. Keď sme prišli domov po 4 hodinovej ceste, boli sme šťastný že sme sa vôbec postavili. Totižto sme boli hrozne presedený. Najprv sme išli ku priateľovi a potom do Tesca a na záver ku mne. Moja láska mi v tescu kúpila tortičku, pretože všetko bolo hrozne na rýchlo. Veľmi ma to potešilo a som za ňu hrozne vďačná. Aj keď je  z Tesca tak jej chuť bola perfektná, a to myslím vážne. Prišli sme ku mne a poslal ma do izby. Pozapaľoval všetky sviečky spolu s mojou maminou a potom som konečne tam mohla ísť ja. Priateľ mi držal oči a keď som uvidela tie sviečky bolo to moc zlaté. Niečo som si priala a sfúkla sviečky.

A čo som vlastne dostala k narodeninám a čo som si k nim kúpila ja?
Od mojej lásky som dostala 3 veci a to: Tašku na cvičenie ktorú sme kupovali ale už dávnejšie, rukavice ktoré sme tiež kupovali skorej a kraťasy do posilky som dostala deň pred odchodom do Prahy.

Od maminy som dostala nejaké peniažky do Prahy a ešte sme sa včera zastavili v DMku a tam som si vybrala šejker a sprej na vlasy ktorý sa dáva pred žehlením, krepovaním alebo kulmovaním vlasov.

A čo som si ja kúpila v tom Rossmanovy? Štetec na očné tiene od For you beauty,odličovacie obrúsky od Synergen. A dobre viete že v piatok som vám ukazovala čo som si tam kúpila a bola to ešte paletka, časopis a Arizona Tea.

Je utorok a ja som doma pretože som ochorela a ráno som zašla k doktorke. Potom som ešte behla do DMka a tam som si kúpila vitamín C a ovocný strek ktorý je jablko-jahoda-malina. Je výborný a hlavne je BIO a áno je pre detičky.

To je všetko k dnešnému článku. Máte aj vy nejakú z týchto vecí? Ak áno ako ste s nimi spokojný?

Komentáre

Zverejnenie komentára