Balea telové mlieko v spreji,Bio jablková šťava


Balea prišla s veľmi vynikajúcim nápadom a to telové mlieko v spreji s aloe vera.  Neviem čo vy hovoríte na tento nápad ale podla mňa perfektný. Nie len že je to super pre lenivcov ako ja, zaberie málo miesta než bežné krémy ktoré sú vo veľkých tubách alebo nádobkách, ale aj sa krásne rozotiera a navyše nezanecháva pokožku dlho mastnú. Rýchlo sa vstrebáva, odkedy ho mám tak je ho minutého už dosť a vidím to tak že o chvíľu bude treba kúpiť nový.


Každý mesiac prichádza Dmko s novinkami ktoré sú stále lepšie a lepšie. Nejaký ten čas som si aj hovorila že by sa mohlo niečo takéto vymyslieť. Konečne ho môžete nájsť v DM drogérií. Má super uzatváranie takže sa nemusíte báť, keby vám sa podarilo to v taške stlačiť,že vám to zašpiní celú tašku. Cena je 3,09€


A tento mesiac sa dievčatá ktoré nám posielajú veci na testovanie rozhodli že nás potešia až 2x. Ako druhú vec nám poslali Bio jablkovú šťavu.Je úplne perfektná a veľmi som si na nej pochutila. Je vynikajúca hlavne v teplých až horúcich dňoch, keď si ju vyberiete poriadne vychladenú z  chladničky. Tento zdravý lahodný nápoj prebudí chuťové poháriky, zaženie chuť po sladkom a uhasí smäd. Pozostáva s Jablkovej šťavy (75%) a mangovej drene (25%) ktoré boli vyprodukované v ekologickom poľnohospodárstve. Cena 0,99€.

Komentáre

  1. Ach jaj, ďalšie veci ktoré pridávam na zoznám nákupu tento mesiac :X :D Veľmi ma to zaujalo aj ten "sprej" či ten nápoj,páči sa mi ako píšeš recenzie :)
    Mimlovee

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ten sprej je dokonaly :3 oblubila som si ho velmi a za par dni idem kupovat druhe balenie ;)
      Dakujem ti velmi :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára