New In

Ahojky krásky.
Dnes tu mám pre vás New In aj keď ešte nieje koniec mesiaca. Mám tu iba zopár vecí a viem že si už tento mesiac nič nekúpim.
S priateľom sme boli v Bratislave na nákupoch. Každý sme si tam kúpili zopár vecí a sme nadmieru spokojný.
Avšak neukážem vám len to čo som si tam kúpila ale to čo som si kúpila v Piešťanoch.

Betuška si spomenula že nutne potrebuje nejaký pekný plavkový vrch. A čo nenašla? V New Yourkery a nebol iba jeden. V kabínke som sa už len potom rozhodovala medzi dvoma a na koniec vyhral tento. Jeho cena je 12,95€. A áno je to push up. My dievčatá s malým poprsím si aspoň takto musíme zväčšovať prsia. :D



Ďalšia vec ktorá je tiež z New Yourkera sú tieto prekrásne topánočky. Stáli ma iba 5€. Za túto cenu som ich tam proste nemohla nechať. To by som veľmi rýchlo oľutovala. Vybrala som si čierne pretože tá farba sa naozaj hodí dokonalo ku všetkým mojim veciam, a navyše ružové takéto topánočky už mám.


Touto vecou som sa nechala inšpirovať Nicole z blogu A Cup Of Style.Je to biela vestička a je z New Yourker. Na Nicole som ju videla v jednom videu a hneď som povedala že ju proste musím mať. Stála ma 20€ a naozaj je moc krásna. S príjemného materiálu.  Už ste ju mohli vidieť v outfite ktorý som pridávala myslím že včera. Čo na ňu hovoríte?


Vec ktorú som dostala od mojej lásky sú rukavice na cvičenie. Sú od značky Biotech USA. Majú krásnu bielo-ružovú farbu a som z nich nadšená. Konečne sa mi lepšie zdvíhajú činky a nebolí ma to tak.


A teraz prechádzam k nákupom v Bratislave. Odtiaľ mám len 4 veci. Pobehali sme celý avion a mne sa tam tie veci až tak nepáčili a ak páčili tak boli príliš drahé.

Ako prvú vec ktorú sme tam kúpili boli tašky na cvičenie. Kúpil mi ju priateľ predčasne k narodeninám. Keďže ja som mu tiež kúpila predčasne k narodeninám nejaké veci tak aj on mne. On si kúpil takú istú tašku ibaže ju má čierno-tmavo modrú a ja jú mám čierno-ružovú.

Zašli sme aj do Gate a ja som si tam našla 3 kapsičky. Proste na blbostičky. Stáli 5€ a už mám aj veci v nich rozdelené a sú dosť praktické a vidím že ich už budem stále nosiť pri sebe.

Navštívili sme C&A. Myslím že tak sa to volá a tam som si konečne našla okuliare. Tieto sú podľa môjho vkusu a dlho som také hľadala. Ten rámik je perfektný a o sklách ani nehovorím, proste dokonalé sú. Cena je 5€ a to som ich tam rozhodne nechať nemohla.

A posledná vec je klobúk. Znova som sa nechala inšpirovať babami z A Cup Of Style ktoré pridávali článok a písala tam myslím že Nicole že by sa už chcela naučiť nosiť klobúky. Ja som si kúpila tento klobúk v Tally Weil a je rozhodne mojím najobľúbenejším doplnkom. Moja radosť z neho sa nedá ani popísať. Z Tally Weil som odchádzala vysmiata a spokojná s nákupom. Stál 20€ a keď som si ho dala na hlavu frajer mi povedal že mi moc pristane a tak som si ho hneď vzala, pretože aj mne sa na sebe moc páčil.


Potom som už frajera potešila že môžeme ísť domov. Cesta nám trvala okolo hodinky  a pol a bolo fakt skvelo. Pobehali sme všetky obchody skoro ale aj tak najlepší obchod bol Direct Sport. Neuveriteľné zľavy a dosť dobré veci.
To je všetko k dnešnému článku dúfam že sa páčil a onedlho sa môžete tešiť na článok je sa nachádza v mojej taške do fitka. Krásny deň vám prajem a užívajte ho naplno.

Komentáre

  1. Ten vršek plavek je opravdu krásný! ^_^ A ta taška! :)**

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeee moja kedy si kupovala slipony? Maju, teda mate ich este? 👌👌😊 chystam saa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé :3 Ty plavky vypadají skvěle :) a nad těmi botami taky uvažuji :) jsou skvělé :)))
    https://janetsonrisa.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. topanky urcite doporucujem moc dobre sa v nich chodi ;) a plavky su skvele uplne aj na postave vyzeraju super

      Odstrániť
  4. Betty klobúčik je TOP ;) :)

    http://gagussdiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie plavky majú krásnu farbu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára