New In Marec

Ahojky krásky. 
Tak ma napadlo o 0:23 ráno že vám napíšem článok a to Nákupy za mesiac Marec. Tento mesiac moja kreditka dostala naozaj dosť zabrať a je mi jej úprimne ľúto. No ale aj tak sa tomu znova nevyhne pretože o pár dní je tu výplata. :D Ach ako ja nenávidím keď mám peniaze. Tie veci v obchodoch na mňa kričia kúp si nás prosíme. No ktorá by ste im odolala? Myslím že ani jedna. Sme predsa ženy tak čo od nás vlastne očakávať? No nie? 

Začnem oblečením ktorého bolo tento mesiac požehnane dosť. 
Ako prvú vec na oblečenie z ktorej mám veľkú radosť je nová jarná bundička. Po takejto bunde som túžila už dlhšiu dobu a konečne keď som ju našla tak proste som ju musela mať. 
New Yourker

Ako vec z ktorej mám tiež veľkú radosť je sako. Má trojštvrťový rukáv a nosím ho skoro stále. Zo začiatku ma ten materiál strašne škriabal ale keď som ho oprala tak už neškriabe a ja ho môžem spokojne nosiť.
New Yourker

Ako hovorím svetríkov nieje nikdy dosť a tak som si musela vziať tento za 5€ ktorý ma čakal na stojane hneď pri vchode. Nedalo sa mu odolať. Je takej ružovej farby a má kapucu. Materiál je fakt príjemný a dobre sa nosí. Je teplučký a takýto sa mi zíde keď každé ráno stojím a mrznem na zastávke.
New Yourker

Poznáte to keď máte plnú skriňu tričiek ale potom si uvedomíte že vlastne všetky sú tmavé? Mne sa toto stalo a tak som si musela vziať takéto ružové tričko ktoré konečne tie farby trochu preráža. 
New Yourker

Vec ktorá sa mi neuveriteľne hodí sú vlastne dve. A sú to tielká. Jedno je čierne a druhé biele. Ja som si ich kúpila za účelom že ich budem nosiť do fitka. Perfektne sa mi v nich cvičí a ten materiál je fakt dosť pohodlný. 
New Yourker

Mojou veľkou nutnosťou však boli nohavice. Celkom súrne som ich už potrebovala pretože ja nemám skoro žiadne. Ja viem že si myslíte že určite mám toho dosť a hovorím že žiadne. No bohužiaľ tento krát to tak nieje. Tieto sa mi perfektne hodili k bunde a ide k ním krásne zladiť čierne tielko s tým sakom. Dnes som to tak mala na sebe a vyzeralo to super a moc krásne. 
New Yourker


Priateľovi som do fitka kúpila tielko. Dosť sa mi na ňom páčilo a tak som si povedala že mu ho kúpim.

Na cvičenie som potrebovala nejaké nohavice. Našla som krásne ružové. Ak chodíte do New Yourkera tak ste už určite videli tú fitness kolekciu alebo ako sa presne volá. Sú trojštvrťové a krásne ukazujú postavu. Takže keď cvičím nohy tak ich v tom vidím úplne super.
New Yourker

A myslím že posledná vec z oblečenia  je taký doplnok a je to šiltovka. Ja ju nosím na bike a budem ju hlavne nosiť v lete pretože som hrozne náchylná na úpaly. Tak snáď mi pomôže a toto leto bude bez úpalov.
New Yourker

Cez tento mesiac som si kúpila aj Tenisky.
Ako prvé vám ukážem tieto na cvičenie. Mamina mi vravela že v tescu ich ešte majú a moja kamarátka si ich tam kúpila a je s nimi spokojná, tak si aj ja hovorím že si ich vezmem. Stály 8€.

A potom tu mám DC. Jedny čierne a druhé sú farebné. Veľmi sa teším na tie farebné keď ich začnem nosiť. Tie čierne vyzerajú ako na cvičenie ale bohužiaľ nie sú. Veľmi sú pohodlné a dobre sa v nich chodí. Takže aj keď idem niekam na celý deň tak si ich dám.


Ďalej tu mám kabelku. Je s potlačou Marihuany a má pekné farby. Je veľká takže ju môžem nosiť či už do školy tak aj do fitka. Veľa vecí sa do nej zmestí. Stála okolo 5€ a ja som už na ňu pozerala dlhší čas. Tak som už neodolala a vzala si ju.
Tally Weil

Nutne som potrebovala novú peňaženku pretože tá moja mi rozhadzovala peniaze po kabelke. Otvárala sa a už aj zips bol pokazený. Tak som si kúpila takúto krásnu ružovú stála 5€. A je veľmi krásna.
New Yourker

A ako posledná vec z New Yourkeru je náhrdelník. Je s písmenkami a je fakt krásny. Ja som si na ňom poskladala meno Deni. Mojej láske sa to veľmi páči a ja som dosť rada pretože už dlho som hľadala nejaký náhrdelník na ktorom by bolo jeho meno a teraz si ho tam môžem poskladať aj sama.

30teho marca som si dávala robiť piercing. Ako ste si mohli už všimnúť na instagrame tí ktorý ma sledujete že ho mám v obočí.

Sprej od zn. Balea. Musím uznať že balea má veľmi krásne vône no však táto ma očarila najviac. Cena je okolo 1,50€ čo je úplne perfektné.

U nás sa otvoril konečne Yves Rocher a čo by to bolo keby ja tam nebehnem nakúpiť aspoň nejaké drobnosti? Ak hľadáte ideálny darček pre vašu polovičku tak hľadať už nemusíte. Ja som priateľovi kúpila krásnu voňavku za 21€ a tá ho neuveriteľne potešila pretože naozaj krásne vonia.

Vec ktorou som potešila seba a ktorú som dlho zháňala je štetec na make up. Mne osobne sa s ním nanáša make up dosť dobre ale niekomu nemusí vyhovovať. Niekto má rád tvrdšie štetce a niekto jemnejšie a mäkšie. Tento je mäkší a vážne dosť jemný. Čo ja osobne zbožňujem.

A posledná vec z Yves Rocher je sprchový gél ktorý som už raz mala a musela som si ho znovu vziať. Tá jeho vôňa to je proste paráda.

Čo sa týka už takých blbostičiek tak tu mám ešte stojan na oblečenie. Je z Ikei a stál okolo 15€. Vždy keď prídem po škole všetky veci tam zavesím a nemusím ich aspoň hádzať po zemi. :D

V Kik mi priateľ našiel krásny pohárik. Je to taký ten so slamkou. Rovnaké majú aj napr. Starbucks Coffe. Stál 2€ a proste musela som si ho zobrať lebo som po ňom už pokukovala v obchode ktorý sa volá Bublina ale prišlo mi veľa 10€ dávať za hentaký pohárik.

A posledná vec sú tieto dva zápisníky. Ten fialový je z Jysk a píšem si do neho cviky a rôzne moje tréning. A druhý tu mám Nekonečný kalendár a je to fakt perfektná vec. Napíšete si tam dátum ktorý je práve v ten deň a len nájdete či je to pondelok atď... Je fakt krásny a hrozne praktický.


To je z nákupov za Mesiac Marec všetko. Aj vy ste dali kreditke tak zabrať ako ja? Napíšte mi do komentára budem rada. :) Krásny deň prajem.

Vaša Betty 


Komentáre

  1. Ten kabát je neskutočný :OOO A tie štetce sú ževraj fakt dobré :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) je uzasny :) fakt ;) a tie stetce veru su dobre ;) asi si pojdem pokupit vsetky lebo naozaj tie stetiny su perfektne ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára