Outfit v ktorom sa cítim skvelo

Pátrate po internete a hľadáte nejaký dobrý eshop s krásnymi vecami ktoré sú teraz v móde pre dievčatá ktoré sú teenagerky? Ale samozrejme  tento eshop ktorý vám dnes predstavím nie je len pre 
túto vekovú skupinu. 

Ja som  pátrala po internete a hľadala takýto eshop na ktorom by som našla veci podľa mojej predstavy. A po asi hodinke som takýto našla. Volá sa Garanashop a veci v tomto eshope sú proste skvelé a čakám už len na výplatu aby som si znova niečo mohla objednať. 
Hľadala som nejaký pekný outfit ktorý by sedel spolu ale nie len to. Veľmi sa mi v poslednej dobe začali páčiť vrecúška, ktoré sa teraz dosť nosia. 
A tak ako som uvidela to vrecúško uvidela som aj mnoho ďalších a krásnych vecí. Takéto veci som nikde nemohla nájsť a tu som ich konečne našla. 

Odkaz na eshop: http://www.granashop.sk/

Veci z tohoto eshopu majú dosť dobrú kvalitu a som s nimi veľmi spokojná. Nekúšu a nerobia mojej pokožke žiadne vyrážky. 

A ideme teda k veciam ktoré tu mám. Sú štyri a som nadmieru spokojná. 

Ako prvú vec vám ukážem vrecúško.  Myslím že každá z nás už jedno takéto má a ja som rada že som sa stala majiteľkou práve tohoto vrecúška. Jeho cena je: 4,90€. 
Takéto vzory aké má toto vrecúško veľmi obdivujem v poslednej dobe a hrozne sa mi páčia. Je skvelé do školy ale len vtedy keď máte ísť do divadla alebo niekam na výlet v blízkosti. Rovnako super sa nosí na prechádzky a ja sa neviem už dočkať kedy ho vytiahnem v krajšom počasí. 
Čo naň hovoríte vy? 


Druhú vec z ktorej som nadšená je toto tričko. Je na ňom číslo 17. Toto číslo ma tak trochu vystihuje lebo som sa narodila 17-teho. Rovnako ako číslo na tričku sa mi páčia pásiky ktoré sú na rukávoch, dolnej prednej strane trička,nápis nad prsiami   a hviezdičky na zadnej strane. Je bielo-čierne a túto kombináciu farieb proste zbožňujem. Dokonalé na ňom je že je dosť volné a ja voľné veci proste vo svojom šatníku mať musím. Pekne na ňom vyzerá kratšie sako ale fotku takéhoto outfitu vám tu ukážem. Cena je: 9,90€


Neviem či som to už sem písala ale milujem lebky a všetky veci na ktorých sú. A myslím že táto mikina v mojom šatníku proste byť musí. Tá kombinácia farieb a tie lebky asi si poviete že som divná ale na takéto veci mám slabosť a je to dokonalé. Nikde som nič takéto nemohla nájsť a preto som neuveriteľne šťastná že som túto mikinu na tomto eshope našla. Je teplá z vnútra čiže mi ju teraz stačí dať pod tenšiu bundu a môžem vyraziť. Cena je: 15,90€. 
Máte aj vy nejaký obľúbený vzor? 


A posledná vec sú tieto nohavice. Dole majú patent, hore je gumička  a vzory na nich sú podobné ako na vrecúšku. Tiež ich budem nosiť teraz na jar pretože tá farebná kombinácia ma znovu očarila a ja som si povedala že ich proste mať musím. Hodí sa k nim to biele tričko alebo nejaké jednofarebné svetlé tričko. Cena je: 11,90€

Komentáre

Zverejnenie komentára