Makáš,Makám,Makáme

Poznáte ten pocit keď sa pozriete do zrkadla na seba a nemáte chuť sa do neho pozrieť ďalších 5mesiacov? Ja som mala takýto pocit a poviem vám znechutila som sa samej sebe čo už bolo dosť vážne. A však čo mi chýbalo bola motivácia a niekto kto bude toto robiť so mnou. Ako ste si na facebooku mohli všimnúť som s Denim stali sa určité veci ktoré vám tu nechcem moc vešať na nos ale niečo vám poviem aspoň. Uvedomila som si že vzťah a chalan kvôli ktorému som Deniho opustila nebol ten za ktorého som ho mala. Zistila som a uvedomila si že Deni je ten pravý a ten pre ktorého mi bije srdce a iba pri ňom má môj život zmysel. Keď sme sa stretli po dlhšom čase cca po mesiaci vedela som že ho znovu chcem späť. Keď sme to dali nejako dokopy a aj keď sme sa stretávali uvedomila som si že on mi je veľkou motiváciou a oporou pri tomto cvičení, že s ním dokážem aj nemožné. Posúvame hranice čoraz ďalej a snažíme sa o zmenu. Povedali sme si do leta budeme TOP a tak to aj splníme. 

Ako vyzerá náš deň? My veru neobsedíme doma a potrebujeme stále niečo robiť. Myslím že stále nejaký pohyb. Takže buď workout alebo posilka, poprípade korčule a bike. Vždy sa to pokúšame nejako rozdeliť na dni. Ale snažíme sa hlavne aby sme boli aspoň 3x do týždňa v posilke a ostatné dni workout alebo bike a korčule. 
Ako vyzeral tento týždeň? 
Pondelok-ja fitko Deni odych
Utorok- Deni posilka ja v práci
Streda- posilka a zničili sme sa viac než dosť
Štvrtok-workout a trošku oddychovejší deň
Piatok-posilka

A aké cviky cvičím ja najčastejšie? 
Najradšej si dávam celé telo pretože sa cítim potom taká dorovnaná a viem že v posilke môžem stráviť aj 3hodiny. Všetko krásne pomaličky. 
 Najhoršie cviky aké sú pre mňa: 
1.Chrbát
2.Ramená
3.Nohy a zadok.
Tieto cviky a ja stále nie sme kamaráti čiže nám asi ešte chvíľu potrvá než sa s nimi poriadne zoznámim.

A čo Deni? 
Ten už trošku dlhšie maká ako ja a poviem vám ta jeho zmena za mesiac je perfektná.
V rukách dosť nabral a čo sa týka aj brucha celkom dosť spevnil. Najlepšie na tom má  ruky a chrbát. On cvičí inak ako ja. Rozdelí si cviky na každý deň niečo. Alebo skôr na každý druhý deň. 


Je mi naozaj veľkou motiváciou a vďaka nemu som tam kde som a určite nebudem prestávať s týmto keď som tak skvelo začala. 6kg dole za mesiac a pól je podľa mňa celkom dobré. Budem sa však snažiť ďalej. 
Ďakujem vám za prečítanie článku a dúfam že je vám to trošku motiváciou. Môžete sa tešiť na viac takýchto článkov. 

Komentáre

  1. 6 kilo za měsíc a půl?! Ach.. kéž by! Já hubnu už asi 10 měsíců a zbuhla jsem něco kolem 10 kil :/ Bohužel mám potíže s metabolizmem a nějak rychle to nejde. Na půl už jsem s postavou spokojená, ale stále to jde a když to jde, makám dál..
    Je super, že jste na cvičení dva! Taky bych někoho takového chtěla..:D
    6 kilo za měsíc a půl není dobrý, je to perfektní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anika prvych 5kg ide lahko ;-) ostatne kila tazko a ked mas este aj problemy :-) dvom sa cvici super :-) pomahame si navzajom :-)

      Odstrániť
    2. Uprimne mas muj obdiv ze se i pres problemy s metabolismusem dokazes motivovat a ze stale makas. Vetsina lidi by to uz davnp vzdala :)

      Odstrániť
  2. Tohle je hrozně úžasné jak spolu cvičíte a podporujete se! Hrozně vám to přeju! :))
    Mimochodem co se tvé postavy týče.. Na fotkách jsem si nikdy nevšimla, že by jsi měla co shazovat.. Zvláštní:).. Každopádně 6kg dole je vážně úplně mega začátek! :)
    Hodně slečen- včetně mě říká, že jim hodně pomohla 30-ti denní výzva od Jillian Michealson. Mě hlavně na břicho teda..
    Se sebou mám hrozný problém. I přesto, že mi kamarádky říkají, že nejsem tlustá mě občas přepadají hrozný záchvaty paniky a pláče.. A ne že bych si připadala nemocně. A váze se vyhýbám obloukem!
    Přeju hodně štěstí <33 :)
    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeme veľmi pekne. :) Je zle co robis ver si a maj sa hlavne rada a ziadny plac. :)

      Odstrániť
  3. Skvělá změna musím říct..Jen tak dál...Já v poslední době na cvičení nemám ani pomyšlení ani sama nevím proč není na to čas ani nálada. V poslední době je toho čím dál tím více ve škole a leze mi to krkem takže jsem ráda když příjdu domů a vyvalím se do postele s čajem a knihou nebo učebnicí nějakého předmětu :)
    Klobouk dolů jen tak dál jsi skvělá držím ti palce aby jsi měla ještě více uspěchu v budoucnu a změna je opravdu veliká
    http://beautyfromgirs.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi :) ja som tiez nemala na to naladu ani cas ani nic ale dala som sa do toho a ked vidim výsledky tak neprestavam a idem az za svoje hranice. Vcera na treningu som robila brusaky a rozplakala som sa. :) ale idem dalej a neprestavam

      Odstrániť

Zverejnenie komentára