Voňavé potešenie od Balea

Ahojky krásky. 
Dnes tu mám pre vás článok o voňavom potešení od značky Balea. Túto značku určite všetky dosť dobre poznáte. 
Tento mesiac mi prišli dve veci od DM drogerie
Jedna vec je Pleťová voda & púder s extraktom a vôňou z malín a druhá vec je Masážna kefka na tvár od značky Ebelin. 

Ako prvé by som vám chcela predstaviť Pleťovú vodu  & púder s extraktom  a vôňou z malín. 
Flaštička má 200ml a cena je 1,99€ čo je podľa mňa úplne skvelá vec. Produkty od značky Balea zbožňujem. Pretože za málo peňazí tak dobrú vec nezoženiete. 
Pre dokonalé očistenie tváre bude voňavím pomocníkom malinová pleťová voda, ktorá sa postará o jemne očistenie každého typu pleti a navyše obdarí príjemnou sladkou vôňou. Tá vôňa je neopísateľná. Keby to tak môžete cítiť. 
Ako sa používa? 
Ráno aj večer nanesiete na vatový tampón a krásne si s ňou vyčistíte pleť. Pleť potom naozaj krásne vonia. Pred použitím treba fľaštičku poriadne pretrepať. :) 
Od dnes som si tento produkt neuveriteľne obľúbila a keď mi dôjde určite si kupujem ďalšiu fľaštičku. Som s ňou naozaj moc spokojná. 


A ako druhú vec tu mám Masážnu kefku na tvár. Čistí a pleť jemne a dôkladne. Na tento účel dajte na kefku čistiaci prostriedok a vmasírujte krúživými pohybmi. Musím uznať že kefka má jemné štetinky aj keď sa to hneď nezdá. Je príjemná na tvári a krásne s ňou vyčistím pokožku. Na kefke sa mi páči to ako je navrhnutá jej rúčka. Perfektne sa tak drží v ruke. A najlepšie aj tak je asi farba. :) V poslednej dobe som začala obdivovať a začala sa mi páčiť ružová farba takže je to dokonalá vec pre mňa.

Komentáre

  1. Mňa asi najviac zaujala tá kefka. V poslednej dobe takéto kefky vidím často a láka ma vyskúšať ich :)
    Pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já od téhle značky zatím vyzkoušela sprchový gel a tělové mléko, a jsem nadšená, super cena a jak píšeš u té pleťové vody, krásná vůně.<3 Myslím, že nezůstanu jenom u těchhle věcí a co nejdřív bych ráda vyzkoušela třeba i tu pleťovou vodu:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) je skvela a ta vona ktora mi po nej zostane na tvari :) ja som s vecami od balea vzdy spokojna :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára