New in od nového roka

Pekné ránko krásky. 
Dnešný článok bude o mojich nákupoch od nového roka. Keďže som si toho moc nekupovala tak som sa rozhodla že nebudem robiť nákupy za určitý mesiac. 
Trvalo mi hodnú chvíľu než som prišla na to čo som si kúpila a kým som všetko pohľadala dalo mi to zabrať. :D Nakoniec som našla všetky veci a môže sa ísť na to. 

Ako prvé vám ukážem oblečenie. Mám tu zopár kúskov a čuduj sa svetu ja som si konečne kúpila aj nejaké ružové veci. 
Ako prvú vec ktorú by som vám chcela ukázať je športová podprsenka. Je z primarku ale cenu si už nepamätám. Je čiernej farby a veľmi sa mi páčia tieto podprsenky a nosím ju nie len do fitka ale aj na snowboard. 

Ako ďalšiu vec s primarku tu mám tričko. Má na sebe úplne dokonalý obrázok do ktorého som sa na prvý pohľad zamilovala. 

Pred týždňom som bola v New Yourkery kde som si kúpila 3veci. 
Prvá vec je takéto obyčajné tričko ružovej farby. Vážne sa prekonávam v týchto farbách a mením trošku svoj štýl obliekania. 

Ďalej tu mám boyfriendy. Stáli 20€ a myslím že sa úplne vyplatila táto kúpa. Ja čo som neznášala rifle a podobné som ich teraz začala milovať. 

A posledná vec z New yourker je tento opasok. Stál 1€. Potrebovala som nejaký obyčajný a tento mi padol do oka a až pri pokladni som zistila že stojí 1€. Bola som dosť prekvapená. 

Z oblečenia tu mám ešte krásnu mikinku. Kúpila som si ju z internetu a stála 10€. Moc sa mi páčili tie brmbolce. Je čierna a má veľmi pekné vzory na kapuci z vnútra. 


A teraz ku kozmetike. Myslím že tu mám len jednú vec a to odličovacie obrúsky od balea. 
Stará klasika ktorú si kupujem už dosť dlhú dobu a vyhovujú mi len tieto. Cena je tuším 1,79. A ešte som si vlastne kupovala farbu na vlasy ale tú som už minula a krabičku zahodila. 

A teraz tu mám pár veci ktoré niesu kozmetické. 
Ako prvé tu mám clip in. Sú to teda vlasy. vyzerá to moc pekne a veľmi sa mi to páči. Je to veľký nezvyk keď si ich dám. :) Stáli ma 20€. 

A to by som nebola ja keby si nekúpim nejaký náramok. Tento je konkrétne z čajovne na Juhu ktorá je u nás v Pieštanoch. 

Ďalšia vec je kryt na telefón. Ten ma stál 10€ a veľmi sa mi páči. 

A posledná vec ktorú tu mám je Tablet. Áno určite si poviete machruje a bla bla. Ja si ho musím platiť sama. Kúpila som si ho kvôli blogu a keď niekam cestujem hlavne. Aby som nemusela ťahať notebook všade. Je značky Prestigio a som s ním veľmi spokojná. 

Ďakujem že ste si prečítali môj článok a myslím že tento týždeň vás poteším ešte dvoma článkami ktoré sú spolupráce a dvoma ďalšími článkami ktoré niesu spolupráce. Nebudem prezrádzať moc. :) 

Komentáre

  1. Ta sportovní podprsenka se mi hrozně líbí! Je taková jednoduchá. Už bych se po nějaké taky měla podívat.. =D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie vreckovky mám aj ja. Teda podobné ... tie moje ale smrdia takou alpovou vôňou :/ :) Takže nič moc pre mňa ale to oblečenie je veľmi pekné !!!

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda, žes to oblečení neukázala na sobě, takhle to trošičku postrádá smysl. o.O
    Jinak ty vlasy se mi líbí, od přítele jsem k Vánocům dostala paruku, takže za tu jsem také mega ráda. :D

    www.empty--island.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chystam outfity s vecami :)
      jo ja sa citim uplne skvelo jak mam tie vlasy :D taka ze hmm konecne dlhe :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára