Obľúbené produkty za rok 2014

Ahojky krásky. 
Podľa názvu už viete že tento článok bude o mojich obľúbených produktov za rok 2014. 
Bude ich 12. Keďže rok má teda 12 mesiacov tak na každý mesiac dám jeden produkt. 

Ako je zvykom tak začnem prvým mesiacom a to je Január. Za tento mesiac som si obľúbila veci od značky balea. 


Druhý mesiac som si obľúbila štetec od for you beauty. Bol to môj prvý lepší štetec a mám ho doteraz. Som  s nim veľmi spokojná. Čo ho mám už necelý rok ani jedna štetinka mi nevypadla a to som ho umývala aj 10 krát. 

V tretom mesiaci som si obľúbila očné duo od essence. Myslím že jedna strana je korektor a druhú používam ako podkladovú bázu. Musím povedať že naozaj tiene vydržia veľmi dlho. 

Štvrtý mesiac som si obľúbila odličovacie obrúsky od balea. Používala som ich asi ešte 10 mesiacov ale tento mesiac som ich nemala lebo som si kúpila odličovacie mlieko. Ale hneď keď ho miniem si kúpim znovu obrúsky. Ja som používala tie kde je kúsok modrého. Tie mi najviac vyhovovali a druhé ma len štípali. :( 

Piaty mesiac som si obľúbila voňavku od Avonu. Ktorá vonia ako ruža z čokoládou. 
Mám ju doteraz a to som ju používala skoro každý deň. 

Šiesty mesiac som si obľúbila lak na nechty od essence. Je to skôr nadlak. Má fialové trblietky. Stál 0,99 centov. Odtieň 17 only purple matters.

Siedmy mesiac som si obľúbila ružový kardigan ktorý som si kúpila v New Yourkery. Nosila som ho stále a aj teraz ho nosím aspoň doma. 

V ôsmom mesiaci som si obľúbila štetce z Yesfor.com Som s nimi moc spokojná až na to že sa mi jedna vecička odlepila ale za to si môžem sama. Inak sú perfektné a štetinky tiež moc držia dobre. 

Deviaty mesiac som si obľúbila nové topánočky na podpätku ktoré som mala na svadbe. Ibaže ma hrozne otlačili ale to len musím vychodiť a bude to super :) 

Desiaty mesiac som si obľúbila púder od Astoru. Mám ho v odtieni 002. Mám radšej také bledšie farby. Ale na leto si musím veru kúpiť tmavší. :) Pekne mi drží na pleti a hlavne krásne mi všetko zakryje. 

Jedenásty mesiac som si obľúbila robenie čokoládových sušienok. Je to veľmi ľahký a chutný recept. Recept je aj na blogu a tu vám dám odkaz naň: http://m2betka.blogspot.sk/2014/11/recept-na-cokoladove-susienky.html

A posledný mesiac ktorý tu máme je December čiže dvanásty mesiac. Za tento mesiac som si obľúbila baby lips. Áno viem sú moc ospevované a neviem ešte čo ale ja mám ten hydrate a musím povedať že mi konečne dal do poriadku pery. Mala som ich hrozne popraskané a len tento balzám mi veľmi pomohol. 

To je všetko k dnešnému článku. Dúfam že sa páčil. A aké boli vaše obľúbené produkty? 
Dajte mi vedieť určite do komentára. 
Papa Vaša Betty. 

Komentáre

  1. My musime niekedy vyrazit spolu a obehat drogerie. Te stetec mas odial,prosim? Moj vecny problem so stetcami,vzdy po case zacnu stetinky vypadavat. Baj d wej.. suchy sampon,konkretne tento od Balea jemoja prva pomoc 😄😄😊👍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kikus behneme ;-) ten stetec mam z kladna z rosmana. Ale na nete ho najdes podla mna :-)

      Odstrániť
  2. Essence korektor je super ♥ Vlastne essence má takmer všetky skvelé výrobky :) a aj tá sada štetcov je krásna ♥

    http://beingasanmonica.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Korektor od essence ktory nemam rada je ten v tube ako ruz :-) ale essence veci milujem :-)

      Odstrániť
  3. Karidagn je super, doslova je miluju a mohla bych je tataht furt. Mám úplně ty same botičky doma jsou krásné a miluju je...Cokis rada vyzkoušim :)..Suchý šampon od baley jsem ještě ne zkoušela ale myslím ze se pro to něj brzy stavim.. Moc hezky článek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :-) ja ich tiez milujem :-) urcite doporucujem ten sampon :-)

      Odstrániť
  4. Ten korektor a podkladovú bázu od Essence musím určite vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to je rozjasnovac to druhe ale ja to pouzivam ako podkladovu bazu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára