For Life & Madaga

Ahojky dievčatá. 
Chcela by som vám predstaviť stránku For Life & Madaga.
Veľa ich produktov ma dosť zaujalo a hlavne ma zaujalo to z čoho sú. 
Túto kozmetiku som našla u mojej kamarátky a ako prvé ma zaujal názov. Našla som si eshop a len som pozerala s otvorenou pusou. 


A s otvorenou pusou som pozerala na balíček ktorý mi poslali. Pozrela som že čo :O. Veľmi ma potešili ich taštičky ktoré sú fakt že zlatunké a katalóg s ich všetkými produktmi.
Keď som sa pozrela do taštičky kde boli veci ktoré som si vybrala nachádzal sa tam ešte taký sáčik a v ňom kopec vzoriek. Niektoré vám aj dám do Giveaway. 
A teraz k samotným produktom ktoré mi poslali. 

Ako prvý produkt ktorý ma zaujal bol telový šampón s minerálmi s mŕtveho mora. 
Čo o ňom píšu? 
Pre pravidelnú starostlivosť o pokožku tela. Obsahuje kvalitné šetrné umývacie zložky. Nevysušuje kožu a dodáva dôležité minerály. Šampón je vhodný aj pre problematickú pokožku aj kožu trpiacu rôznymi afekty. 
Jeho cena je 8.30€ a je ho 500ml. 
Čo o ňom hovorím ja? 
Mojej pokožke osobne vyhovuje a má naozaj peknú a zvláštnu vôňu. Ešte som nikdy nič také necítila. Čo ma však potešilo je že je s minerálmi a druhá vec že má takú pumpičku. Jeho farba je ružová. Naozaj nevysušuje kožu a dodáva minerály. O niečo sa mi zlepšila ta koža. Ja dávam  za neho určite áno a keď sa mi minie kupujem druhý. :)


Ako druhú vec tu mám krém. Je to Anti cellulite intenzívna kúra. 
Tento krém si nemôžem vynachváliť. Je proste dokonalý. Ja mám dosť veľký problém s celulitídou a viem že sa to dá aj stravou vyriešiť ale rozhodla som sa ho skúsiť. Má krásnu vôňu a keď si ho rozotrem na pokožku má chladivý efekt tým že je mentolový. 
Na tento krém bude ešte samotný článok. :) Takže sa môžete tešiť na recenziu. A určite vám ho doporučujem. Fakt vidím na sebe že mi to pomaly mizne. 
Jeho cena je 22,20€ a 200ml. 

A ako poslednú vec tu mám minerálne bahno. 
Je vhodné pre relaxáciu a celkové uvoľnenie tela. 
Mňa bolelo rameno a dala som si to naň. Na chvíľu som si ľahla a trošku zrelaxovala  a bolo mi fajn. 
Je určené na relaxačné terapie,terapie pri kľbových problémoch a terapie pri psoriáze. 
Je naozaj a taktiež doporučujem.
Jeho cena je 11,20€ a je to 330g

Veľmi by som sa chcela poďakovať firme For Life & Madaga :)

Čo hovoríte na ich produkty ? :)

Komentáre

  1. Prišiel ti ozaj krásny balíček :) určite sa aj ja poobzerám po nejakých produktoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký balíček, o této značce jsem ještě neslyšela. Což podle tvého komentáře je asi chyba :D zkusím se po něčem od této značky podívat !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oni sú úžasníí !!! mne práve prišiel balík, tykokso :D som taká šťastná..inak, máš super blog, idem sa pridať k tvojím pravidelným čitateľom :)
    http://apairoffriends.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára