Aké to je zarábať.

Ahojky dievčatá. Dúfam že sa vám dnešný článok bude páčiť. 
Bude o tom aké to je zarábať si. 

Ak ma sledujete na instagrame tak viete že chodím do práce. Zatiaľ som brigádnik :). Brigádujem tam od Decembra. 

Aké to je ? 
Tak poviem vám tak že stáť na nohách cca tých 7-8 hodín nieje sranda a máte len pol hodinovú prestávku. Musíte dohliadať na ľudí, obsluhovať, byť za pokladňou a upratovať predajňu keď tam ľudia urobia veľký bordel. Chodia tam aj taký ľudia že nejaká mladá baba proste a vezme si do kabínky samé podprsenky a fotí sa v tom. Akože mala som dosť. Vtedy vidím aký sú tí ľudia. Oni si myslia že predávačky  sú upratovačky. Dosť smutné. A áno potvrdilo sa že baby sú väčšie bordelárky než muži. Baby mali by ste to napraviť. Musíme sa polepšiť. 

Ako sa mi tam pracuje?
Pracuje sa mi tam skvelo. Baby sú úplne v pohode a nemajú problém mi poradiť. Dá sa s nimi pokecať aj super. 

Prečo som sa rozhodla tam brigádovať?
Veľmi sa tam naučím komunikovať s ľuďmi a to budem potrebovať pri mojom odbore. A ďalšia vec prečo som sa tam rozhodla pracovať je kvôli tomu že som nemohla byť stále závislá na mamine. Síce áno mám len 16 ale sme len dve a je to ťažké občas. A navyše si môžem kúpiť čo len chcem ale budem viac premýšľať nad tou sumou. Než keď dostanem peniaze od rodiča a šak čo rozfľákam to. Teraz aj viac pozerám na to či si to môžem dovoliť alebo nie. Páči sa mi tento spôsob života a pomaly si aj na neho zvykám. Pretože skôr či neskôr aj mňa to čaká keď skončím školu. 

A čo vy ? pracujete alebo nie ? A ak áno ako to vnímate ? Krásny deň vám prajem. 

Komentáre

  1. A kde to brigadujes? Akosi som to nepostrehla :) ja by som chcela tiež len mama nechce dovoliť kým si neopravim známky a aby som kvôli brigade stihala aj školu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči sa mi, že to tak berieš ... je super si zarobiť, potom si niečo kúpiť a pritom vieš že si si na to zarobila sama :)

    Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) presne tak :) a proste cenim si to a proste si rozmyslim ci si to fakt kupim a ci nie :)

      Odstrániť
  3. Super článok :) ja mám rovnaký názor :)
    Pracujem len tak že chodím fotiť, keďže sa tomu venujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je mi 14 a taky mám brgádu, řeknu to tak od té doby co si vydělávám o prázdninách sama těch peněz si hodně vážím, a rozmýšlím nad tím co a jak si za to koupím. Miluji práci s lidmi a celkově komunikování mně baví !! :)
    Moc se mi líbí tento článek !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti :) presne tak :) aj mna bavi praca s ludmi :)

      Odstrániť
  5. V létě jsem brigádu mívávala. Bylo to fajn si vydělatsi a neprosedět měsíc prázdnin doma.:)
    http://a-wonderful-part-of-the-mess.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) aj ked to kupanie cez leto je toho sice menej ale mas peniaze

      Odstrániť
  6. To, že pracuješ, tě jen šlechtí :))
    Já mám za sebou už velkou spoustu brigád a všechny byly super - některé sice náročné a málo placené (např. McDonalds), ale zase jsem tam potkala skvělé přátele ♥ jiné byly naopak velmi příjemné také na práci .. I když, každá brigáda je něčím náročná, minimálně časem, občas se to dá těžce skloubit se školou ;)
    Tak přeji, aby jsi tam byla i nadále spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. velmi dakujem :) Je to narocne a hlavne ked tam idem hned po skole :) ale zboznujem tu pracu a je to super :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára