NevO Dead Sea Spa

Ahojky dievčatá. 
Mám tu pre vás spoluprácu s NevO Dead Sea Spa. 
Kde môžete nájsť túto stránku? 
  

Na ich stránke je napísané: Filozofiou spoločnosti NevO Dead Sea SPA je vyvíjať prípravky starostlivosti o pleť, ktoré Vám pomôžu objaviť a pestovať Vašu vnútornú krásu. Sada kozmetických prípravkov NevO Dead Sea SPA odhalí prirodzený jas Vašej pleti a zvýrazní Vašu jedinečnú krásu.

 A aké veci u nich v eshope nájdete ešte? 
Starostlivosť o pleť- séra,krémy, masky, peelingy
Ruky a telo-krémy,bambucké maslo,peelingy
Kúpeľ a sprcha-šampóny,kúpeľová soľ,kondicionéry
Starostlivosť o nechty-to o v sade
Pre mužov-balzám po holení, deodorant, kolekcia pre mužov. 
Ja osobne milujem kozmetiku ktorá je prírodná alebo z mŕtveho mora. Veci ktoré mi poslali mi veľmi vyhovujú a hlavne na tu kožičku okolo nechtov. 

A teraz už na samotné veci. 

Čo obsahuje sada ? 
Sada sa volá Special Nail Care kit 
-Krém na ruky a telo
-Leštítko na nechty 
-Pilník 
-Olejček na zmäkčenie nehtovej kožičky

Ako používať jednotlivé veci ? 
1.Pilník:
-čisté, umyté  a odlakovane nechty upravte do požadovaného tvaru

2.Leštítko na nechty:
-leštítko držte suchými a čistými rukami za dve bočné  žlté strany, čistite o servítku alebo poklepom. Vyhýbajte sa vlhku alebo vode. 
- najprv použite čiernu stranu, povrch nechtov leštíte 5-10 sekúnd. Používajte iba raz za mesiac inak môže dojsť k poškodeniu nechtov. Táto strana obsahuje prach z diamantov. 
-následne použite zelenú stranu leštíte 5-10 sekúnd. Tento proces stimuluje rast nechtov, môžete používať každé 2 týždne. Strana obsahuje bavlnu. 
-ako poslednú stranu použite bielu. leštíte necht až dovtedy pokiaľ nedosiahnete lesk aký chcete. Postup môžete opakovať každých 14 dní. 

3. Olejček na nechtovú kožičku: 
- k lôžku každého nechtu aplikujte olejček a jemne vmasirujte. Olej vďaka vitamínom a minerálom dodá kožičke hebkosť a jemnosť. napomáha rastu nechtom a predchádza tvorbe záderov. 

4. Krém na ruky a telo:
-krém je pre každodenné použitie, obsahuje prírodné minerály a proteíny, ľahko sa vstrebáva a dodá pokožke potrebnú vlhkosť a výživu. 

A čo na veci hovorím ja? 
Pilník- vyhovuje mi moc na nechty krásne mi ich zbrúsi a je super na ňom to že je taký tenučký a ľahký. 
Leštítko- nechty mi to pekne vybrúsilo a ta čierna strana je na také tie škvrny a ryhy. A ja som ich mala na nechtoch a robila som si to cca pred týždňom a stále mi to drží pekne. 
Olejček- Trpela som zádermi a stále sa mi robili nové, odkedy som začala používať ten olejček tak mi aj záder zmizol a nerobia sa mi ako vtedy. Vtedy som mala za týždeň aj 5 záderov. A teraz žiadne. 
Krém na ruky a telo- vonia dokonalo a ta vôňa je passion fruit. Škoda že to nemôžete cítiť. Naozaj dokonalá vôňa. Ruky mám po ňom hebké a uschne naozaj za cca ani nie minútu. 
Túto sadu vám môžem naozaj doporučiť kto má problém z nechtami. 

Komentáre

  1. O tady té značce jsem ještě neslyšela, no já se o moje nehty nějak extra nestarám ale tohle mně docela zaujalo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára