Nehoda

Ahojte dievčatá. 
Ja ani sama neviem ako poriadne začať ale dnes by som vám chcela napísať pár slov o nehode ktorá sa stala z 26.12.-27.12.  v noci okolo 23:20. 
Miesto nehody: Moravany nad Váhom
Bola som u priateľa a okolo tej hodiny 23:20 keď sme sa už chystali spať sme začuli veľkú ranu a otriaslo bytovku. Najprv sme nevedeli čo sa deje ale potom sme zistili že ide o nehodu. Keď som to uvidela začala som sa triasť a báť. Ale rozhodli sme že ideme dole a pomôžeme. Ja som teda šla ako prvá a bežala som po schodoch dosť rýchlo. Uvidela som dve auta a nechápala som ako to mohli prežiť. Žena ktorá bola obeťou (neviem ako to napísať) proste ktorá nemohla za nehodu šla po svojich von s auta samozrejme mala šok takže nevedela čo ani sama robí a druhé auto šoféroval vinník a navyše bol pekne opitý. Toho som ja vyťahovala so susedom a boli sme pri ňom. V rôznych článkoch som čítala čo robiť atď...takže aspoň čo to som vedela. Najprv sme ho položili na zem ale tá bola strašne studená a keď som povedala Denimu nech pozrie lekárničku nemal ju ten pán v aute. Chceli sme mu dať takú tú fóliu pod chrbát aby mu nebola zima. Posadili sme ho a držali tak až do príchodu hasičov. Stále som k nemu rozprávala aby neupadol do bezvedomia. Po príchode hasičov sme odstúpili na bok a oni sa už o neho postarali. Veľmi som sa bála hlavne o tú ženu pretože bola tehotná a veľmi dúfam že ešte aj je. Tento zážitok neprajem naozaj nikomu pretože to vôbec nieje príjemná skúsenosť a navyše keď vidíte tých ľudí tam. Bola to naozaj veľká rana. 
Keď sa vám stane že uvidíte nehodu prosím neodhrnujte nos a chodte pomôcť. Každá ruka sa zíde ale vopred dobre pouvažujte čo urobíte hlavne aby ste tomu človeku neublížili ešte viac. 
Ten vinník šiel na tom červenom a tá žena na striebornom. 
Priložím pár fotiek z nehody. 



Komentáre

  1. http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html Pozývam ťa / vás na moju prebiehajucu giveaway :)

    Tie fotky vyzerajú naozaj hrozivo a super, že si bola pri zmysloch. To dokáže málokto ... ja by som spanikárila - príklad :D Prežili ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prezili nastastie ale najprv sme mysleli ze nie :/
      zapojim sa do GA dakujem :)

      Odstrániť
  2. Ježiš to je strašné :/ ještě že o přežili

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :O Proboha :( Respekt jak jste se zachovaly s přítelem!;) Já bych stuhla jako kámen :(
    Taky tě pozívám na mojí GIVEAWAY! :)
    http://everydayfashionbymaja.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obdivuji tě !! Jsi jedna z mála co tohle udělá, spousty lidí by udělalo to co jsi psala ohrnuli by nos. Fotky mi vytvořily husí kůži po celém těle a nepříjemný pocit...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za tvoj obdiv velmi si to vazim :) Na zivo to vyzeralo hrozne :(

      Odstrániť

Zverejnenie komentára