Čo som si našla pod stromčekom.

Ahojky krásky. 
Dnešný článok  bude čo som si našla pod stromčekom. Je tých vecí celkom dosť. Týmto článkom sa nechcem chváliť ani nič ale pýtala som sa či ho chcete a napísali ste mi aj do chatu na faceeboku že áno tak idem na to. 
Ako od prvého človeka som dostala darčeky od tatina. :) Sú to všetko veci z oriflame takže som moc nadšená  z nich. 
Je to 8 vecí: rúž na pery, balzám na pery, pena do kúpeľa, štetec,púder, lak na nechty, krém na tvár a krém na ruky s vôňou jablka a je to neuveriteľne krásna vôňa. 


Na Vianoce sme boli u babky ale než sme k nej šli rozbalila som si darčeky doma. A tu sú. Veľmi ďakujem mamine za to všetko. Od nej som dostala: podprsenku,nohavičky, samozrejme ponožky, kulmu na vlasy,krepovačku a žehličku na vlasy v jednom,svetrík,tričko,kraťasky na leto na kúpanie, sprcháč,listovú kabelku. 







Od dedka a babky som dostala úplne krásnu rybičku aj s akváriom, uteráky na jednom je sovička,ponožky,nočnú košeľu.



A potom prišiel za mnou môj priateľ Denisko a od toho som dostala krásnu kabelku a ponožky a od jeho maminy kozmetiku: sprcháč,telové mlieko,lak na nechty a voňavku. 



Zo všetkých darčekov mám neuveriteľne veľkú radosť a chcem sa vám všetkým poďakovať za krásne darčeky a prianiam na vianoce. Veľmi si to vážim. Mám vás moc rada a prežite tieto sviatky v pokoji a hlavne s rodinou. 

Komentáre

  1. Ta rybička je naprosto božská! :3 moc krásně věci jsi dostala,ten hand cream od Oriflame, mám taky, je super! :) přeji pokojné prožití zbytku roku a štěstí do toho nového ♥ :)
    https://www.youtube.com/watch?v=8LVfl9uUxJg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Velmi ti dakujem :-) aj tebe prajem vela stastia do noveho roku a krasne prezitie sviatkov :-)

      Odstrániť
  2. Ta rybka a kabelka...! Vypadají naprosto skvostně.
    Jestli chceš můžeš si přečíst i něco u mně, popřípadě okomentovat. :)
    Šťastné prožití zbytku roku a štěstí, lásku a pohodu do nadcházejícího roku. :)
    http://nikolmullerova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Velmi dakujem :-) prajem pokojne sviatky a vela stastia do noveho roku :-)

      Odstrániť
  3. Ta rybka bojovnica je veľmi pekný tiež som ju mala.
    Pekný článok!:)
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné darčeky, ja som tiež dostala uteráčik :) (ale to už čoskoro uvidíš :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné dárky moc se mi líbí ta kabelka od přítele a celkově všechny dárky co jsi dostala by udělaly radost i mně :)
    Hezký příspěvek :)
    Jinak šťastný nový rok a ať se ti daří s blogem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti velmi pekne :) aj tebe prajem stastny novy rok a nech sa ti dari v zivote :)

      Odstrániť
  6. Jé, krásné dárečky! :) Ty rybičku měla v červeném i kamarádka. Říkala ji "Ludra". :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára