Swap So Simonkou Unboxing

Ahojky dievčatá. Dnes tu mám pre vás nový článok a to swap so Simonkou. Jej blog: http://0simplicitylife.blogspot.sk/ .
Dohodli sme sa na cene 10€.
A čo to ten swap teda je? 
Je to dohoda medzi dvoma youtuberkami alebo blogerkami,že si kúpia niečo za určitú cenu a pošlú si to. 
Ak ste zvedavé čo som ja Simonke kúpila tak kliknite sem . 

A teraz už poďme na veci. 

Ako prvú vec ktorú som vytiahla z balíčku bol tento tieň od essence. Je v odtieni 72 my baby blue. 
Ja som jej kúpila tiež tento tieň od essence ale vo fialovej farbe. :D 

Ako druhú vec ktorú som vytiahla bol krásny lak od S-he. Myslím že je v odtieni 279 ale nie som si istá. A je ho tam 10ml. Ja som jej ho kúpila tiež ale vo fialovej farbe. :D Takže zas ďalšia vec v ktorej máme rovnaký vkus. 

Ako ďalšiu vec ktorú som vytiahla bol tento krásny rúž od essence. Je teda v odtieni 03 Dare to wear. Je prekrásny a ja takéto červené rúže milujem. 

Z dekoratívnej kozmetiky tu mám ešte poslednú vec a to je špirála od značky S-he. Volume boost mascara. Veľmi som na ňu zvedavá. A moc sa mi hodila keďže som už potrebovala novú špirálu. A je tu napísaný aj odtieň 001 Black.

Mám tu jeden produkt na tvár čo už nieje s dekoratívnej kozmetiky ale z ako keby pečujúcej kozmetiky a to je maska na tvár od balea. Milujem tieto masky a neviem si ich vynachváliť. Táto je s bahnom z Mŕtveho mora a má čistiaci účinok. Som na ňu teda zvedavá. 

Vec ktorá ma veľmi potešila je tento sprchový gél od Dermacolu. Vždy som chcela vyskúšať sprchové gély od tejto značky ale nejako som sa k tomu nedostala. Teraz mám konečne príležitosť 
Je to teda Relaxačný sprchový gél Karibský sen. 
Čo o ňom píšu? Sprchový gél s kokosovým olejom zanecháva pokožku tela dokonale čistú a príjemne vláčnu. Sladká vôňa ananásu a kokosu vyvolá príjemný pocit relaxácie,prebudí vašu predstavivosť a prenesie vás do tropického raja. Keď som si toto prečítala tak som sa veľmi začala tešiť na sprchu s týmto gélom. Uvidíme aký bude a hneď po dopísaní článku ho idem vyskúšať. Jeho vôňa je príjemne sladká a poštekli váš noštek. 

Predposledná vec ktorú tu mám je soľ do kúpeľa od značky balea. Jej názov je Čaro duše s vôňou zeleného čaju. A čo o nej píšu? Inšpiruje a ošetruje. Aromatická vôňa zeleného čaju podporí vašu vnútornú rovnováhu a zanechá vo vás pocit harmónie a pohody. Ošetrujúce essencie a komplex olejov zo slnečnice a bodliaka spolu s morskou soľou jemne ošetria vašu pokožku. 

A mám tu poslednú vec a to je bižutéria. Sú to krásne 3 páry náušničiek. Veľmi sa mi páčia a som z nich nadšená. Iba ma trápi že v jednom uchu mám tunel a v druhom dve dierky. Ale nosiť ich budem určite. Dám si vedľa seba v jednom uchu ružovú a fialovú. Teším sa na ich nosenie.


Chcela by som sa veľmi poďakovať Simonke za tento swap. Trafila sa mi do vkusu a ako vidím tak aj ja jej. Zhodli sme sa v pár veciach čo ma teší. Chodte sa pozrieť na jej blog a určite ju poteší ak jej zanecháte nejaký komentár alebo aj odber. :) Simík ešte raz veľmi ti ďakujem a som nadšená. 
Krásny deň vám prajem. 
Vaša Betty 


Komentáre

  1. Tie sprochové gely od Dermacolu už dlho používam a som s ními spokojná :) Pekný príspevok :)
    http://verondzaa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvidim aky bude :) ale ta vona ma ocarila :) Dakujem ti moc :)

      Odstrániť
  2. Pekné veci! :)
    booksmakesenseofmylife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára