Rozťahovaky a tunely do ucha.

Ahojte dievčatá. 
Dnes tu mám pre vás článok o rozťahovakoch a tuneloch do ucha. 
Keďže ja som vlastníčka jednej dierky ktorá má cca 12mm v uchu tak som sa rozhodla napísať vám niečo o tom. 

Kde to všetko začalo?
Všetko toto pochádza z Afriky a Ázie kde má toto zdobenie tela tradíciu. Tieto piercingy boli vždy súčasťou domorodých kultúr. 
Prečo sa nosia? 
Tento trend začal koncom 80 rokov. Súvisí s  nástupom tzv. moderného primitivizmu. 
Bolí to?
Mňa osobne to bolelo a moc. Aj keď ja som menší blázon a rozťahovala som si to trošku hnusným spôsobom a to takým že som šla po ulici a pchala si to do ucha. A môžem povedať že to nebolo take že po 1mm ale ja som si z 3mm roztiahla dierku na 6mm. A to bolelo a dosť. 
Nezabúdaj na čistenie.
Mne priateľ dal taký olejček ktorý mal predtým on na piercing. Veľmi pekne mi to vyčistí. 
Ale kľudne si to vyčistíte aj s alpou alebo olejčekom ktorým sa natierajú malé bábätka. 


Prečo som si dala tunel ja ?
Veľmi sa mi to páčilo na druhých dievčatách a tak som si povedala že si to dám aj ja. Vedela som že to bude bolieť ale prekusla som tú bolesť. Keď som mala prvé 3mm hovorím si že už nikdy že to moc bolí. No ale uvidela som krásny väčší tunel a tak že no dám si ten a už dosť. Tak som šla po námestí a dávala si ho do ucha. Krv mi pekne odtiaľ šla ale nevadí. Servítok bol záchranka. :D Mala som potom chrastu v uchu ale absolútne mi to nevadilo. 

Po asi 3-4 mesiacoch som znovu chcela mať väčší tunel než dovtedy. Tak som si kúpila 8mm. Dala som si ju. Chvíľu som nosila tunel ale zlomil sa mi a tak som sa rozhodovala či väčší alebo kúpim už lepší tunel. Samozrejme že som kúpila tunel a nosila ho asi 2 mesiace. Potom som si kúpila znovu väčší rozťahovak a znovu si urobila o 2mm väčšiu dierku. Tú som mala nejako do cca 20 októbra. V škole som totižto uvidela spolužiačke krásny tunel a závidela jej ho. Tak som šla po škole si taký pozrieť ale keď som uvidela cenu chcelo sa mi plakať. Zašla som hore k Čínancom a tam si kúpila svoj 12mm tunel. Doma som ho vyčistila a hneď vopchala do ucha. Ale keďže bol veľký na tú 10 mm dierku tak som ho musela nasilu vopchať do ucha a ono sa mi už samé roztiahlo. Prvé dni to svrbelo a bolelo ale potom to už bolo dobré. 
To je celý môj príbeh. Dúfam že sa článok bude páčiť. 
A čo vy ? Máte tunel? 



Komentáre

  1. tunel jsem vždycky chtěla, ale..jsem až tak velký milovník naušnic a to by mi rvalo srdce! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa to tiež páči a priateľ mi vraví či také nechcem ale mám pekné náušničky a nechcem o ne prísť a tejto bolesti sa bojím a tak isto by som to nechcela mať doživotne a taktiež neviem, či by sa mi to hodilo :D ale na chalanoch sa mi to páči veľmi, no radšej asi ostanem pri sledovaní druhých :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Na zraze blogeriek ti ukazem moj tuneliiik :3 aj ja som sa bala bolesti a pokial to mas do cca 10mm tak by ti to malo zarast v pohode ;)

      Odstrániť
  3. preeboha aký starý článok nenájdem:D naozaj to tak veľmi bolí ? lebo ja by som si rada dala tunel ale mám z toho fakt veľký strach:D alebo že to proste nejak zle dopadne:D p.s: pekný článok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D aj ja pozeram ze jaky stary clanok :D dost to boli :(
      neboj sa toho ked to nebudes davavat ako ja tak to urcite bude fajn :) bolet to sice bude ale neboj sa toho ;)
      Dakujem ti moc :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára