Kosmické taštičky.cz-Spolupráca

Ahojky dievčatá. Mám tu pre vás druhý článok dnešného dňa a to spoluprácu s Kosmické taštičky.cz. 

Niečo o ich eshope. 
Na ich eshope nájdete veľmi veľa krásnych taštičiek. Páči sa mi že nezabúdajú na pánov a majú tam rovnako aj pre nich.
 Aké druhy taštičiek tam majú?
Do kabelky
Elegantné
Na cesty
pre mužov. 
Musím povedať že tie na cesty sa mi veľmi páčia či už tvarom,farbou alebo obrázkom na nich. Sú veľmi praktické a myslím že takáto cestovná taštička nesmie chýbať žiadnej žene. 
Čo sa týka cien sú za veľmi prijateľnú cenu. 
Veľmi sa mi páči vzhľad eshopu. Veď v jednoduchosti je krása. 
Komunikácia bola veľmi príjemná. 


Odkazy kde ich môžete nájsť. 

Doprava a platba 
V ČR: Platba prevodom na účet-poštovné zdarma
Platba na dobierku: poštovné- 90Kč
Na  SR: Platba prevodom- 70kč
Platba na dobierku-poštovné- 120kč
 Tovar odosielajú do 2 pracovných dní. 
Ja som bola s dopravou veľmi spokojná pretože mne balíček prišiel za 2dni čo som absolútne nečakala. 

A teraz samotná taštička
Čakala som že bude o niečo menšia ale bola o čosi väčšia než som čakala. Síce tak nevyzerá ale verte mi. Farba na obrázku a v skutočnosti je odlišná ale mňa osobne to potešilo. Bála som sa tej bledej a bola som veľmi rada že prišla tmavšia. 
Materiál je polyester a bavlna. 
Rozmery šírka 8 cm , dĺžka 16 cm, výška 12 cm

Zapínanie je na zips.Veľmi sa mi páči ten nápis ktorý je na taštičke. Un jour de reve winner. Nemám síce potuchy čo to znamená ale posledné slovo viem a veľmi ma motivuje. Winner-víťaz. 
Priestor v taštičke. Absolútne som nečakala že tam budú bočné vrecká. Tie ma potešili maximálne. Na jednu stranu sa dajú dať rúže na druhú tiene a do stredu špirály,make up,púdre...
Keď taštičku otvoríte hore je drôt. Veľmi sa mi páči ako to drží pokope. 









Komentáre

  1. Ta je kouzelná. Taková roztomilá. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super tip,dakujem,uz dlho zhanam nejake pekne a originalne tasticky ;)
    Rada by som ta pozvala na stranku,kde si mozes vymenit kozmetiku,ktoru nepouzivas a ziskat kozmeticke balicky za par drobnych. Klikni na : www.makeawish.webnode.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára