Spolupráca Womanology

Ahojky dnes tu mám pre vás článok o spolupráci s womanology. 

Čo tam nájdete? 
Brošne na topánky
Výrazné náhrdelníky
Kabelky
Little fashionista
Náušnice 
Náramky

Doprava a platba. 
Zásielky odosielajú zatiaľ na Slovensko. Platby sú možné  vkladom na účet,dobierkou ale aj prostredníctvom Paypal.

Čo hovorím na ich šperky? 
Dostala som od nich 4 veci a som moc spokojná. Už na prvý pohľad vidím že to niesu nejaké lacné vecičky ktoré hneď sa pokazia. 
Vec ktorú som nečakala že veci sú naživo ešte krajšie než na obrázku. 
Ďalšia vec ktorá sa mi páči je výraznosť tých šperkov. Krásne farby a krásny vzhľad. 
Ceny sú pochopiteľne prijateľné a môžem vám povedať že ich šperky sa hodia na každú príležitosť. 

Linky na ich internetové stránky: 

A teraz veci ktoré som dostala ja.

Šperky mi samozrejme prišli v obálke a keď som ich odtiaľ vytiahla boli zabalené ešte v takejto bublinkovej fólii. A niektoré boli ešte v priesvitných obaloch zabalené. 

A teraz už samotné produkty čo na ktorý hovorím. 
Náhrdelníky: 
Jeden je zlatá veľká a výrazná reťaz ktorá je teraz veľmi populárna. Tento náhrdelník má už skoro každé dievča. Páči sa mi že nieje kovový. Neviem ako nazvať to z čoho je. :( Veľmi krásne vyzerá na krku a hodí sa naozaj ku všetkému. 

A druhý náhrdelník je zlatý a má krásne jemné ružové gorálky. 
Veľmi sa mi hodí do spoločnosti myslím ples,stužková alebo svadba.  Najviac ma na ňom očarila jeho farba a to ako vyzerá dizajnovo. (viem asi som to zle napísala) 

Náramok a prsteň. 
Začnem prsteňom. Myslím že sa mi trafili do vkusu pretože takémuto krásnemu veľkému a prekrásnemu prsteňu som chcela byť majiteľka a navyše je to sedmokráska takže nadšenie 100 násobné. Čo naň hovoríte vy ? 
Je nastaviteľný takže mi pôjde na každý prst. 

Náramok. Keď som ho zbadala padla mi sánka dolu. A povedala som si WOW. Takýto náramok som zháňala snáď všade a nikde nič. A navyše tá farba. Proste dokonalosť. Hodí sa mi všade takže rovnako ako náhrdelník svadba,stužková atď... A rovnako aj do školy ak vám takéto veci samozrejme nezavadzajú. Krásne sadne na ruke a tie farby sú naozaj očarujúce.  Páči sa mi hlavne spojenie zlatej bielej,čiernej a hlavne ružovej spolu. Čo naň hovoríte vy ? Kam by ste ho nosili? 
 






Chcela by som sa moc poďakovať womanology za úžasnú spoluprácu a za tak úžasné veci ktoré ste mi vybrali. Moc vám ďakujem. 
PS: určite sa pozrite na eshop vážne sa to oplatí a hlavne za tak super ceny. 

Komentáre

  1. Ty jo, z tebe je parádnice ;) Já mám zálusk na ten náhrdelník, co vypadá jako řetěz, ale asi bych chtěla stříbrný. Našla jsem ho na aukru za 39,- tak si o něj asi napíšu Ježíškovi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti :) Musim ta sklamat :( jezisko neexistuje :D

      Odstrániť
  2. Moc hezké věcičky, snad budou zboží za co nejkratší dobu posílat i tady k nám do Čech. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára