Bohužiaľ prítomnosť.

Ahojky dievčatá. Viem že už málo píšem články ale je to z dôvodu toho že mám hrozne zlé obdobie. Možno ako ste si už niektoré všimli tak sme sa s priateľom rozišli. Chcem sa vám ospravedlniť že článok bude taký depresívnejší tak prosím ak nemáte na niečo takéto chuť čítať tak to prosím nečítajte.


Žiadna myšlienka alebo žiadny skutok ma nedokáže prinútiť aby som  na neho myslela. Všade kam sa pozriem vidím jeho. Je to ako prekliate z ktorého sa nemôžete dostať. Verila som že budeme spolu hrozne dlho ale netušila som že to dáme len na rok a 4 mesiace. Keď sa ma ľudia pýtajú že ako to znášam tak odpoviem veľmi zle pretože on bol naozaj pre mňa všetkým. Niektorý hovoria že si ma nezaslúžil že mám na lepšieho ale ja hlúpa stále chcem iba jeho. Najhoršie na tom je že už asi nikdy neuvidím svojho malinkého psíka a má ho vlastne on. Ale snáď mi dovolí ísť s ním niekedy na prechádzku. Milujem Bojarka a aj Denisa. Ale tá bolesť ma núti ho nenávidieť.  Všetko to čo mi urobil. Povedal nech na neho zabudnem. On si vážne myslí že je to tak ľahké alebo čo? :( Každá  z nás pozná asi pocit zamilovanosti a toho aké to je keď sa rozídu dvaja ktorý boli pri sebe a mali veľa spoločných plánov do budúcnosti. Premýšľala som nad tým že ako to bude ďalej, čo budem robiť nedokážem sa postaviť na vlastné nohy a ísť svojim smerom. Musím stále myslieť na neho a na to ako mi ublížil. Chcela by som byť tak silná ako on a mať to u riti ako on. Absolútne si neuvedomuje ako mi ublížil. Netrápi ho to. Nechce ma ani vidieť.



Komentáre

  1. Bude líp. Chce to jen čas. Dej si kýbl čokolády, pusť si filmy nebo vypadni někam s kamarádkama/maminou, abys zahnala špatné a smutné myšlenky. Ono to do roku přejde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najviac ma trapi ze nedokazem nic spapat :/ dakujem za komentar

      Odstrániť
    2. ja som tiez pozerala filmy :D Twiling alebo Something Borrowed a aj hudba vie velmi pomoct:)

      Odstrániť
    3. :D ze Twiling :D Twilight som myslela

      Odstrániť
  2. absolúzne chápem ako sa cítiš...s bývalím som bola pomali 2roky lenže ten kto ukončil náš vzťah som bola ja...nevážil si ma, nerešpektoval moje rozhodnutia a bezvýznamne žiarlil...všetci v mojom okolí mi t hovorili ale bola som zaslepená...ale nakoniec prišiel niekto kto mi otvoril oči a dostal ma s tej nočnej mori...sme spolu uz pomali trištvrte roka, miluje ma takú aká som a rešpektuje moje rozhodnutia...ver mi nájdeš lepšieho ktorý si ta naozaj zaslúži len treba otvoriť oči a nezaoberať sa minulosťou...držím palce :)
    http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vždy príde niekto druhý... Môj prvý vzťah síce nebol dlhý ale bol hrozný, bolo to hrozné co všetko mi spravil a ja som sa to všetko - pravdu o našom "vztahu" sa dozvedala 4 mesiace este po rozchode ktory som dala ja..sice som ho nelubila bolo to take zaslepenie ale to co mi spravil bolo hrozne....ale potom o par mesiacov prisiel konečne niekto kto ma miluje naozaj a je pravý opak, viem ze ma naozaj lubi a tak...takze sa neboj (viem ze to je lahke povedat ked som takyto rozchod nezazila no aj tak viem o com hovorim) a snaz pomaly zabudat, zameraj sa na jednu vec chod za nou, uc sa alebo sa venuj viac blogu ci inej veci a keď sa s tym zmieris a bude dobre pride niekto kto bude pre teba lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pri rozchode to takto byva vzdy. Teraz sa ti zda ze na neho nezabudnes ale ja som tiez chodila s jednym 4 roky a v tom obdobi som si mysela ze sa to nikdy neskonci ale ver tomu ze ano .... Teraz uz ani neviem ze som s nim niekedy chodila uz si ani neviem poriadne predstavit ako vypada ani nic proste ... Je to blbe ale je to tak ze vsetko potrebuje svoj cas ... Ja byt na tvojom mieste tak by som sa zamerala hlavne na to ze mas teraz cas len a len sama pre seba .... Mozes zacat od znova a hlavne ked si bez neho dokazala zit pred tym ako ste sa spoznali dokazes to aj teraz ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Betty, to je mi líto :-( byli jste moc hezkej pár :(.
    Ale to přejde, znám to, najdeš si jiného a určitě bude lepší!
    Hlavně nezačni smutnit tím, že přestaneš jíst, za to ti on nestojí...

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný článek, absolutně ti rozumím! Ale věřím, že to přejde, jen tomu musíš dát trochu víc času a by se to všechno zahojilo! Přeju ti hodně štěstí, snad to bude brzo a a zase se k nám vrátíš s úsměvem!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dievcata strasne vam moc dakujem za komentare :) Lubim vas <3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára