Moja zbierka náhrdelníkov.

Ahojky. Po dlhšej dobe znovu článok a tento krát moja zbierka náhrdelníkov. 
Ak by sa vám tento článok páčil napíšte mi prosím do komentárov a ja urobím druhý článok napríklad o mojej zbierke náramkov,prsteňov,doplnkov do vlasov alebo šatiek. :) 
Bude tu veľa fotiek. Dúfam že sa bude páčiť. :) 

Z Terranovy. 

 Od krstnej. 

 Z Kenvela.


 Od trénera bicrosu. Je to jeho brnkátko na gitaru. Daroval mi ho pre šťastie. 

 Od mojej kamarátky ktorá je vždy pri mne. 

 Z nejakého tuším jarmoku. 

 Zo spolupráce s Jej.sk








Komentáre

  1. Krásná sbírka! :33 :)
    Nejvíc se mi asi líbí ten z Terranovy, od tvé kamarádky a potom ty známky/těch si ale nedala detailní fotku/ :)
    - mohla by jsi udělat sbírku prstenů :)

    / http://blogilateskaty.blogspot.cz / :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) z toho som nedala fotku lebo sa mi vsetky fotky z toho neulozili a nejako blbo fotaku a viac z nich sa mi nechcelo ulozit :/

      Odstrániť

Zverejnenie komentára