Jej.sk

Ahojky. Ozvali sa mi z Jej.sk a tak sme nadviazali spoluprácu. Musím povedať že sa s nimi super spolupracovalo. Pán bol hrozne ochotný a moc milý. Na ich stránke nájdete vážne veľa krásny doplnkov. Eshop ma veľmi krásny vzhľad a naozaj je krásne ženský. Dokonca tam nájdete aj veci pre vašu drahú polovičku. Ale čo tam nájdete pre seba sú bižutéria a šperky,kabelky ktoré sú naozaj prekrásne,peňaženky,hodinky.  Moc sa mi páči že každý deň na facebooku organizujú sútaže. Napíšete číslo do komentára a potom už len čakáte či ste vyhrali alebo nie. Na ich eshope som nasla jeden prekrásny náhrdelník ktorý vyzeral ako z titanicu. Určite sa zájdite pozrieť na ich eshop. 
Odkaz na eshop: http://jej.sk/

Veľmi som bola prekvapená s balíčku ale aj z toho ako to tam bolo zabalené. Strašne krásny list mi tam dali a ten náhrdelník ktorý som si vybrala bol v ružovom vrecúšku. Vážne to bolo hrozne milé. 


Náhrdelník ktoré som si vybrala je taký zlato-čierny. Má na sebe 3čierne kvetinky a 4 zlaté v ktorých je ešte aj uprostred malinký diamantík alebo ako to nazvať. Jeho cena je 8,90€. Majú tam na výber aj iné farby. Oranžová,čierna,modrá a potom je 3farebný oranžová,modrá a čierna. Každý kvietok je iný. Strašne moc sa mi páči a som s ním moc spokojná. Krásne sa mi hodí ku všetkému a teším sa keď si ho vezmem na svadbu. Pre istotu som si ho zalakovala priesvitným lakom na nechty. A takto teda vyzerá. 



Chcela by som sa veľmi poďakovať Jej.sk za spoluprácu a prajem nech sa darí s eshopom a nech predáte čo najviac produktov. :) 

Komentáre