What? Snowboard? Why?

Ahojky dievčatá. 
Dnes tu mám pre vás článok What? Snowboard? Why? 
Dúfam že sa vám bude páčiť a aspoň trošku zaujme. :)

Prečo som si vybrala vlastne snowboard. 
Tento šport som som videla vo videách ale aj na svahu. Veľmi ma to zaujalo a povedala som si že to musím skúsiť. Tak som si požičala topánky, dosku a mohla som začať sa učiť. Poviem vám že to nieje až také ľahké ako som si myslela. Začiatky sú vždy najťažšie. 
Ako šli dni tak som sa začala zlepšovať. Začala som s tým v roku 2012. A trvá to do dnes. Veľmi som šťastná že mi to ide omnoho lepšie než na začiatku. :) A už som začala učiť aj Deniska. Ide mu to skvelo a neviem sa dočkať zimy 2014. Kedy znovu sa postavíme na dosky a budeme letieť dolu svahom. :) A teraz zopár fotiek. 
 Prvý krát na snowboarde.






Vozenie ratrakom a západ slnka. Najkrajšie :)

Komentáre

  1. tá posledná fotka je super a ja som tiež chcela skúsiť snowboard ale nikdy k tomu nedošlo, no snáď kým budem ešte mladá sa mi to podarí skúsiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj! :) Super článok a úžasné fotky :)

    btw. Nominovala som ťa na TAG: LIEBSTER AWARD :) Snáď sa nenahneváš:D :)
    http://misha-book-maniac.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojky :) nie nevadi ale ja uz ho mam :) ale dakujem :) a dakujem aj za pochvalu :)

      Odstrániť
  3. Boží fotky! :) Btw. taky ho zbožňuju (Boy Wondera) někdy můžem pokecat :D
    http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si ma pridaj na fb ;) moj fb najdes tu na blogu :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára