HappyHairShop.sk

Ahojky. Mám tu pre vás spoluprácu s HappyHairShop.sk. Eshop nájdete na tejto adrese http://www.happyhairshop.sk/

Aký je môj názor na eshop a ako sa s nimi spolupracovalo?

Moc sa mi páči jeho vzhľad je s nimi dokonalá spolupráca a bola som prekvapená čo mi poslali. Ja som si nevyberala ale oni mne vybrali. Rovnako sa mi páči aj to že keď som niečo potrebovala odpísali mi na každú moju otázku.A veľké plus ktoré im dávam je že tie produkty neposlali v obálke ale v krabičke. Dávajú pozor na svoje produkty aby bol zákazník spokojný. 


Čo nájdete na eshope? 

Určite tam nájdete šošovky rôznych farieb ktoré sú naozaj za prijateľnú cenu. Ich farby sú naozaj krásne. Nájdete tam veci na vlasy ako sú Clip in sady,Clip in ofiny,Clip in chvosty,Clip in pramene, Parochne,Príčesky a Vlasovú kozmetiku. Ďalej tam nájdete doplnky. Majú tam prekrásne okuliare,dočasné tetovania na pery ktoré naozaj moc krásne vyzerajú a kozmetický valček Skinroller. 

Ako je to s dopravou?

Hodnota tovaru     Dobierka       Bankový prevod      Platba kartou    Balné   Doručenie GLS kuríerom
do 15€                     3,60€           2,05 €                        2,05 €             0,59 €          + 1,00 €
od 15€ do 69€         3,60€           2,05 €                        2,05 €             Zadarmo      + 1,00 €  
nad 69€                   Zadarmo     Zadarmo                    Zadarmo         Zadarmo      Zadarmo   

 Balíček mi poslali v stredu a prišiel mi v piatok. Takže kým to príde k vám tak prejdú 2-3dni.

Čo mi poslali? 

Ako som už písala tak tento krát mi vyberali oni. Bola som veľmi nedočkavá ale vedela som čo mi posielajú ale nevedela som farbu ani nič. 
A poslali mi: Dočasné tetovanie na pery.
                                      Slnečné okuliare                                 
                                                  Šošovky s roztokom a nádobkou na šošovky.

A teraz už k samotným veciam.

Slnečné okuliare. 

Ich cenu presne neviem ale okolo 4€. 
Sú modrej farby a príde mi tá farba taká zimná modrá ale vôbec neviem prečo. Mne sa však naozaj moc páčia a určite ich vynosím. Ale asi hlavne v zime pretože ta farba je naozaj perfektná. Ak som naozaj našla tie správne tak sú to okuliare Wayfarer a musím povedať že táto značka okuliarov je moja najobľúbenejšia. Každé okuliare čo mám doma sú od tejto značky.




Farebné šošovky  s roztokom a nádobkou na šošovky. 

Presne neviem určiť aký je to vzor šošoviek ale príde mi to také zvieracie. Možno také eclipse. Sú to štvrťročné šošovky. Takže ich môžem používať 3mesiace čo je naozaj skvelé. Ich cena je okolo 16€. Prepáčte že nieje fotka keď ich mám na očiach ale foták protestoval a nieje to tam vôbec vidieť. :(
Parametre:
Názov: Crazy Lens
Výrobca: MaxVue Vision
Typ šošovky: štvrťročná
Obsah vody: 45%
Priemer: 14,0
Zakrivenie: 8,6
Materiál:Hydrogel Terpolymer 55%
Balenie: 2 ks šošoviek (1 pár)


Tetovanie na pery. 

Dostala som zebrované a v balení sú 3ks. Ich cena je 6eur a naozaj doporučujem skúsiť. Aplikácia je síce náročnejšia ale výsledok stojí za to. Samozrejme ja šikovný človek som si ich nevedela dať takže fotka na mojich perách nebude :( čo ma naozaj moc mrzí.  Výrobca je Violet lips. Zloženie: kopolymér akrylát, petrolatum, minerálny olej, ľanový olej, sójový olej, polyetyléntereftalát, ropné destiláty, cerium carboxylate, dietylhexanoát mangánu. Krajina pôvodu je USA.



Na záver by som sa chcela veľmi poďakovať eshopu HappyHairShop.sk že boli tak skvelý a umožnili mi s nimi spoluprácu. Ďakujem vám veľmi a prajem veľa predaných produktov. :)


Komentáre

  1. Docela bych se bála barev které by mi poslali.. třeba růžové brýle bych opravdu nechtěla. Asi budu divná, ale o tetování na rty jsem v životě neslyšela a zajímalo by mě jak to bude vypadat.. přece jenom na fotce a v reálu to vypadá úplně jinak.. a taky má každý jiné rty nebo ne? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som sa aj ja bála :D Ale aj keby ruzove tak by som sa potesila :D Pozri si tetovania na pusu na youtube :) ja som si to tam pozerala a naozaj sa mi to pacilo.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára