BioBeauty.sk

Ahojky mám tu pre vás znovu spoluprácu. Tento krát je to  s BioBeauty.sk. Musím vám povedať že túto bio kozmetiku som chcela dávnejšie vyskúšať ale potom som na to zabudla. :D A naskytla sa mi príležitosť tak si hovorím prečo nie. S pani Moravcikovou bola naozaj skvelá spolupráca. Písali sme si na facebooku a je strašne milá a ochotná. Všetko na čo som sa opýtala mi hneď odpovedala a bola som prekvapená keď mi povedala že mi dá pre vás darček do giveaway,ktorá už prebieha na blogu. Veľmi sa mi páči na eshope ten vzhľad ktorý na mňa pôsobí tiež bio. :) Keď som si pozerala produkty ktoré tam má tak som tú ich vôňu cítila až ku mne. Nájdete tam starostlivosť o pleť,vlasy a telo. A dokonca starostlivosť pre deti a bábätka. 
A odkaz na ich facebookovú stránku kde sa dozviete novinky nájdete na tejto adrese: https://www.facebook.com/BioBeauty.sk

A čo som si vybrala ?
Vybrala som si dve veci ku ktorým som dostala ešte 13vzoriek ktoré sú na pleť,telo a vlasy. A vybrala som si peeling na telo a prírodnú morskú hubku. 

Peeling na telo. 
Vždy som chcela vyskúšať tento peeling. Vybrala som si peeling ktorý sa volá romantická ruža. Keď som to otvorila tak som povedala len jedno a to WOW. Tá vôňa bola tak strašne krásna. Peeling pokožku zbaví nečistôt,odumretých buniek,zanechá ju zamatovo jemnú a prevoňanú. Obsahuje soľ,ružový olej,šípky a mnoho cenných prírodných zložiek. Objem je 250ml. A cena 7,99€ čo si myslím že je super cena. 


A druhú vec ktorú som si vybrala je Prírodná morská hubka,ktorá je na čistenie pleti. Keďže je z mora tak vám krásne vyčistí pleť. Ak máte niekto doma takúto hubku tak  určite viete o čom hovorím. Hubka nieje len na čistenie ale je dobrá aj na masáž. A ako ju používať? Pred použitím ju treba preprať v mydlovej vode. Hubka po namočení zmäkne a neberie na objeme. Ja som si skúšala už s ňou vyčistiť tvár a bolo to naozaj príjemné. Moc sa mi páči a krásne mi vyčistila pleť. Určite som s ňou spokojná a nič zlé nemôžem na ňu povedať. 

A vzorky ktoré som dostala určte čoskoro vyskúšam. 

Veľmi by som sa chcela poďakovať pani Moravčikovej za super spoluprácu a prajem nech má eshop úspech. A vám doporučujem tam ísť pozrieť. 

Komentáre