Wednesday WISHES

Ahojky dnes tu mám pre zmenu Wednesday wishes.
Nebudem to robievať že každý týždeň jeden deň ale hociktorý týždeň každý deň. 
Dnes tu mám znova 5 prianí a som zvedavá ako sa mi podaria splniť. Tak idem na to. :)

1.Prvá vec po ktorej moc túžim je 50 odberateľov.  :) Najviac si to prajem a pevne verím že sa mi to nejako podarí. 

2.Urobiť si novú izbu. 
Ta stará vyzerá naozaj otrasne. Nepáči sa mi a už to chce zmenu. Pomaly som začala s premenou ale bude to asi ešte dlho trvať. :-) Nevadí počkám si. 
Môj sen mať takýto stolík. Úplne som sa do neho zamilovala. No nieje prekrásny? 

3.Oddych od všetkého hlavne keď je také zlé počasie. 
Vyvaliť sa s čajom v ruke,oddychovať pri filme v teplých ponožkách a len tak ležať a nič nerobiť. 
Alebo teplá vaňa s penou ktorá z nej bude až vypadávať. :D (Nevedela som ako to napísať) 

4.Nový telefón a kryty na neho. (Vyzerá že dostanem nový telefón) 
Snažila som sa poslúchať aby si ježiško všimol že som dobrá :D :D :D. Žartujem pochopiteľne.
Možno dostanem od brata nový mobil a stač mi už len kúpiť kryt na neho. A nie len jeden krt ale aj 10 :D. 
 Nieje roztomilý? :) podľa mňa veľmi. 


5. Posledné želanie aby si všetci ktorý ma sledujú a čítajú užili prázdniny a to poriadne. Želám vám krásne leto a veľa nových kamarátov a zážitkov. A hlavne sa nedolámte alebo si neublížte. Užite si leto naplno a bavte sa. :) Veľmi vám to prajem. Zaslúžite si to všetci.
Do komentára mi napíšte ako si užívate leto. Budem rada. 
Ahojky. 

Komentáre

  1. skvělý článek a těch krytů ? taky bych potřebovala obměnit :) Jinak ten stul se šuplíky vypadá skvěle já bych nic neměnila :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ten stol ja nemam :D ale chcem taky :D je dokonaly :) :3 a tie kryty som si vyhliadla uz :) ale musim pockat na telefooonik :) :D bola by blbost kupovat kryt ked nemam telefon :D a navyse v tally weil maju kryty po 1euro <3 a dakujem ti moc :)

      Odstrániť
  2. Boží článek...
    Jsme na tom poměrně stejně :)

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok,ten kryt na mobil je božíí :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) to veru je dufam ze ho zozeniem niekde :D

      Odstrániť
  4. Ďakujem krásne za želanie :) Dúfam, že to prežijeme všetci bez ujmy :D A aj tebe želám krásne leto :)

    Btw. ten stolík <3 :3 .... a kryty by som si tiež rada kupovala na svoj telefón, len keby neboli také drahé :D Na iphone sú za 2 eurá hocikde :) To je výhoda u iphonov no.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ti pekne :) ved to ze na i phony su lacne :)

      Odstrániť
  5. Ten stolík vyzerá úžasne :) tak by som si priala mať takýto doma :) no bohužiaľ už je neskoro :/ doma nebudem pretože idem na internát tak by som si ho neužila :) iba ak potom neskôr vo vlastnom byte :)ˇ
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyrob si taký na intráku no nie? :)
      Idem sa na ňu pozrieť a prihlásim sa určite.

      Odstrániť
    2. zistila som že už som sa zapojila. :) A dúfam že sa mi konečne poštastíí :D

      Odstrániť
  6. Moc pěkný článek, s 50-ti odběrateli ráda pomůžu, už odebírám taky! :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára