Vzpominkový tag

Ahojky blogerka Michaela Horáková  ma označila aby som urobila tento tag :) Idem na to. 

1.V ktorom roku si sa narodila? 
v roku 1998. 

2.Máš nejaké fotky s detstva? 
Áno mám ale bohužiaľ nie v notebooku. :(

3.Na ktorých Tv programoch si vyrastala? 
Kouzelná školka,teletabís (neviem ako sa to píše :D) 

4.Čím si chcela byť keď vyrastieš? A stále tým chceš byť?
Učiteľkou v škôlke. 

5.Ukáž video keď si bola mladšia.
Také video nemám. :( Ale ak môžem prezradiť rada som sa predvádzala doma a stále som liezla s postieľky a zas do postieľky. A ocinovy stále vravela natoš to, natoš to. :D

6.Aké boli tvoje obľúbené hračky na hranie?
Barbie a plyšáci (s nimi som stále spávala).

7.Aký najtrápnejší zážitok si pamätáš? 
Uff asi ani žiadny :(. 

8.Prečítaj niečo čo si písala v škôlke.
Písať som nevedela ale ak áno tak len písmenka A,B,E,T,K. 

9.Tri pesničky,ktoré si milovala, keď si bola malá. 
Prší prší len sa leje,Ide vláčik ši ši ši a ešte kukulienka kde si bola. :D

10. Aký najsmiešnejší oblek si mala,keď si bola malá? 
Asi veci na karneval. :D 

11. Nejaká zábavná príhoda,ktorá sa ti stala, keď si bola malá? 
Asi 10 minút som sa snažila vyliezť z bazéna aby som sa odfotila a všetky ostatné kamarátky na mňa museli čakať. :D Príde mi to zábavné keď si spomeniem ako som tam štverala. :D

12.Sú nejaké veci ktoré máš už od detstva?
Mám dečku na ktorej ma mamina ešte prebalovala. :) 

13.Niečo divné,čo si robila ako malé dieťa? 
Lozila po stromoch so staršími kamarátkami. 

14. Najstrašidelnejšia vec ktorá sa ti stala?
Pre mňa nie strašídelná ale taká zlá spomienka. Keď ma zrazilo auto. 

15.Aký svet bol predtým,a aký je dnes?
Predtým som chodila stále von,žiadny facebook ani nič podobné. A teraz ? Tablety facebook už poznajú 5ročné decká. :( 

A teraz označím tri blogerky ktoré to musia napísať. 

Komentáre

  1. Och sakra. :D
    Vyrastali sme na rovnakých programoch! :D A tá 5. je vážne vtipná! :'D :'D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D asi vsetci to pozeravali :D ked som videla to video strasne som sa smiala :D ale uz je niekde stratene :(

      Odstrániť
  2. Ďakujem za označenie :) Už som ho rovno aj vypracovala: http://nikkienka.blogspot.sk/2014/07/vzpomienkovy-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára