Spolupráca Eshop store

Ahojky dievčatá. 
Dnes tu mám pre vás nový článok a je to spolupráca s Eshop store. V tomto e-shope nájdete veľmi krásne veci. Napríklad-čelenky,prstene,náramky,štetce ecotools,náhrdelníky a rôzne iné krásne veci. E-shop nájdete aj na facebooku. Stačí dať do vyhladávania eshop store a máte to. Doporučujem si pozrieť a určite aj kúpiť. S pani Kelemenovou je úžasná spolupráca, je veľmi ochotná a moc milá. Takýchto predajcov nenájdete tak ľahko. 
Veci mi zabalila do krásnych taštičiek a to ma veľmi potešilo. Pretože takto starostlivo zabalené veci nenájdete v obálke od druhého e-shopu. 
Vybrala som si dve veci a dostala som ešte aj 2 veci ako darček. Zostala som veľmi milo prekvapená. Veci ktoré som si vybrala boli štetce ecotools a čelenka. A darček bol prsteň a náramok. 



Ako prvú vec vám ukážem štetce značky ecotools. Sú tam 4štetce. 
1. Kabuky 
2.Púder
3.Očné tiene
4.Korektor
A plus praktická taštička. 
Keď som ich otvorila nemohla som prestať sa s nimi hrať. Majú moc jemné štetinky a už sa teším na nanášanie púdru, lícenky, tieňov a korektora. Čo o štetcoch viem je že rúčka je s bambusu. Každý štetec má na rúčke napísané ecotoolst. Ich veľkosť nieje taká ako obyčajný štetec. Sú také menšie a hrozne zlaté. Štetiny nevypadávajú čoho som sa trošku bála. Sú proste dokonalé.


Ako druhú vec vám ukážem čelenku. Je kvetinová a farba kvetov je modro-biela.  Krásne sedí na hlave a vôbec netlačí. Určite bude outfitový článok s touto čelenkou. 
V zadu má gumičku takže by mala sedieť na každej hlavičke. 

Ďalšia krásna vec ktorá mi priša ako darček bola prstienok. Má zlatú  farbu a  sú na ňom noty. Moc je to  zlaté. Na konci nôt je strieborný kamienok. Neviem z akej je to hmoty. Ale netlačí a to je hlavné. Prepáčte ak fotka nebude kvalitná ale inak mi to odfotiť nešlo. 

Posledná vec ktorú som dostala a  to tiež darček je obyčajný ružový náramok. V jednoduchosti je krása. Náramok je jemný a bude sa s ním ľahko kombinovať oblečenie. 

S vecami ktoré mi zaslala pani Kelemenová som moc spokojná a veľmi sa mi páčia. Nemôžem sa dočkať keď si ich dám k outfitom a keď sa nalíčim s tými úžasnými štetcami. Ďakujem Eshop store. A dievčatá doporučujem si objednať s tohoto e-shopu. Naozaj moc krásne veci. 

Komentáre

  1. Asi začnu být Beauty blogerka a psát recenze... Nemůžu se zbavit dojmu, že to mají jednodušší. :D Ne, neber to špatně, to mluví závist ze mě, samozřejmě přeji ti všechny spolupráce, zasloužíš si je! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeee ty si zlata :) hehe dakujem :) a neni to jednoduchšie to si len myslis :)

      Odstrániť
  2. Veľmi as mi páčia tieto produkty. Nevýrazné a predsa výrazné :) Nevýrazné tým, že sú maličké a decentné a výrazné svojou krásnou farbou :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára