Spolupráca-Dove

Ahojky dievčatá. 
Dnes tu mám po pár dňoch nový článok. Je to recenzia na produkty ktoré mi zaslala firma Dove. Chcela by som sa im moc poďakovať za tieto výrobky,veľmi ma prekvapili. Som s nimi spokojná a dokonca som z nich prekvapená. 

Ako prvý produkt tu mám sprchový gél. Je to vyživujúci sprchový gél. Pistácia a magnólia. Na obale vzadu je napísané že rozmaznáva vašu pokožku a mne nezostáva nič iné len súhlasiť. Keď som sa s nim dnes prvý krát osprchovala neverila som. Moja pokožka bola jemná a už nie taká suchá ako inokedy. Taktiež tá vôňa je moc krásna. Pohladká váš noštek. 

Ďalšia vec ktorú som našla v balíčku bolo telové mlieko. Je s výťažkom pistácie  a magnólie vyživuje  a spevňuje pokožku. Toto telové mlieko som si dala cca pred pol hodinkou a stále ho krásne cítim. Neviem ju prestať čuchať. :D Určite doporučujem kúpiť aj telové mlieko a aj sprchový gél. 

A posledná vec ktorá bola v balíčku je suchý šampón. Musím sa priznať že od Dove som suchý šampón ešte nevidela. Vy áno? Napíšte mi do komentára a ak áno ako ste spokojné. Ja som moc spokojná. Má odstraňovať pocit mastných vlasov. Ja som si ho dala a naozaj je úžasný. Patrí medzi obľúbené suché šampóny u mňa. Má veľmi krásnu a sladkú vôňu. A rovnako krásny obal.
Návod ako ho použiť:
1.Pretrepte a aplikujte na suché vlasy zo vzdialenosti 20-30cm od korienkov. 
2.Vmasírujte ku končekom vlasov. 
3.Dôkladne vyčešte.

Značka Dove patrí medzi moje obľúbené a veľmi som rada za tieto produkty ktoré mi poslali. Ešte raz by som sa im chcela za ne poďakovať. Som moc rada že som mohla vyskúšať niečo nové a možno aj niečo čo by som si sama nekúpila. 
Ahojky a krásny večer. :*

PS:Prepáčte za kvalitu fotiek ale počasie mi nedovolilo urobiť krajšie. :(

Komentáre

  1. Ja DOVE milujem. Už nikdy iný sprcháč,telové mlieko a antiperspirant. Kvalita,za ktorú sa oplatí troška investovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to mas pravdu. :) Tieto produkty ktore mi poslali si neviem vynachvalit. :)

      Odstrániť
  2. Milujem tú značku,je fakt dobrá :) suchý šampón som ešte od nich nevidela :D ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To mlieko aj ten sprchách mám a sú super :) Super recenzia :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára