Nákupy za mesiac Júl

Krásne ránko vám prajem. 
Dnes tu mám pre vás nákupy za mesiac Júl. 
Tento mesiac toho nebolo moc pretože chcem nakupovať poriadne až v Auguste. A to už budú veci do školy atď... Veď to poznáte no nie? 
A teraz sa už vrhneme na ten nákup. 

Drogéria.

 Zavítala som do Dmka a tam som si kúpila 3veci. 
Sprchový gél po opaľovaní.
Ako by mal fungovať? 
Jemne čistí pokožku.
Očistí ju od zvyškov opaľovacieho krému.
Odstráni zvyšky chlóru a slanej vody. 
Chráni pokožku pred vysušením.
S chladivým komplexom. 
Som s ním veľmi spokojná.
Cena 0,99€

Ako ďalšia vec ktorá mi pribudla bol gél na holenie. 
Je tiež od balea a neviem si predstaviť že by som si kúpila nejaký iný. 
Mám po ňom úplne jemné nohy, čo sa mi ešte po žiadnom gély na holenie nestalo. Má rozmaznávať pokožku s hodnotným ošetrujúcimi zložkami a Slik Touch efektu.  
Cena 1,99€

 V DMku som si chcela kúpiť ešte lak na nechty. Je od essence.
Neviem ani aký je to odtieň,ale tak krásne vyzerá na nechtoch že sa na ne neviem vynadívať. 
Neviem či j to zrovna odtieň ale je tam písané Use a base coat. 
Cena bola 1,69€


Zistila som že sa mi minuli gumičky. Všetky som bud potrhala alebo sa mi stratili. Veď viete,máte toho neúrekom a zrazu sa vám to postráca a vy neviete kde. 
Kúpila som ich v 101drogérie a musím uznať že sú perfektné,super držia a mala som ju cca 2dni na hlave ak nie 3 a neroztrhla sa. Čo inokedy druhá gumička bola v ťahu. :D 
Cena 1,25€

Oblečenie. 

Zavítala som do New yourkeru a kúpila som si tam takú "podprsenku" na cvičenie. Nemala som žiadnu a súrne som potrebovala. Ale nosím to aj ako podprsenku pod tričká alebo tieľka ktoré mi presvitajú. Je oranžovej farby a má na sebe kvietky. 
Cena cca 3-4€
Obrázok sa mi nechcel otočiť. :( 

V new yourkery som zostala a ešte som sa poobzerala. Mali tam krásne tielko ktoré budem používať ako šaty na plavky. Teda aspoň dúfam pretože to počasie nevyzerá ružovo. :( 
Cena caa 4€

Samozrejme že som musela behnúť o obchodík ďalej a to Tally Weil. 
Konečne som si kúpila klobúk a za super cenu. Je čierny a naozaj moc moc krásny. Má kvetinkovú stuhu okolo klobúka. No proste podľa mňa je dokonalý.
Cena 3,99€


Mám tu dva neznáme obchody. Mamina mi priniesla z Rakúska krásne ružové tielko a šedo-žlté kraťasy. Tielko stálo asi 4€ a kraťasy asi 3€. 
Čo je podľa mňa super cena. :) 


Komentáre

  1. Pekné kúsky :3 to posledné tričko oww

    www.allmoblog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty gumičky, jsem si to tak projížděla, a když jsem uviděla odkuď je máš... :') Ten obchod vlastní moje rodina na Slovensku :DDDD
    Ten gel je fakticky dobrý, taky ho mám a velice se mi libí ta "podprsenka" :)
    http://nikolmullerova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D to vazne ? :d
      tak ten veru je :) Balea je celkovo super znacka. Lacna ale super :)
      Ta je dobra :) prijemna uplne a necitim ani ze ju mam :D

      Odstrániť
  3. ty šortky a poslední tílko jsou užasné ! :)
    theblondivogue.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten lak má krásnu farbu :)
    lelaleena.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty tílka jsou naprosto dokonalý:3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj chcela by som ta nominovat na liebster award na mojom blogu ...
    tu je link
    http://beautybubblesk.blogspot.sk/2014/07/liebster-award.html
    budem rada ak sa zapojis :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty šedé kraťásky a to tílko pod tím, jsou úplně dokonalé! :33 :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára