Ja a cvičenie

Krásne slnečné ránko prajem. 
Dnešný článok bude trošku nezvyčajný ako tu bývajú. A trošku kecací.
Dnes sa chystám znovu do fitka. Keďže som asi na mesiac a pol vymenila fitko za posilku. 
V posilke som vždy so svojím priateľom ktorý ma podporuje a pomáha s cvičením. Ale dnes si zacvičím sama. Celkom sa aj teším do toho fitka pretože o takom čase,kedy ja idem nikto skoro nieje. Takže stroje pre seba. :D 

A ako vlastne cvičím?
Môj tréning vyzerá asi takto: 
Rozcvička 10min.
Potom si dám na bežiacom rýchlu chôdzu 30min. 
Presuniem sa na žinienky a tam cvičím brucho.
Ďalšia zastávka sú  činky. 
A potom na strojoch chrbát. 

Takto nejako vyzerá moje cvičenie vo fitku. Kupujem si občas aj karnitín ktorý mi veľmi pomáha a som s ním spokojná. Prídám sem teda zopár motivačných obrázkov. Do komentáru mi napíšte ako cvičíte vy. :) Krásny deň prajem. 
Ahojky











Komentáre

  1. Týjo, ty cviky vypadají zajímavě:) Přeju ti hodně štěstí ve cvičení, rozhodně v tom pokračuj:) Aspoň pro mě je super pocit, když pro sebe něco dělám!:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ti moc :) Zacinam konecne na sebe nejake zmeny aj vidiet. :) Pre mna je to tiez super pocit. :)
      Urcite sa pozriem na tvoj blog. :)

      Odstrániť
    2. Uz ta davnejsie sledujem :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára