Americká vlajka

Ahojky mám tu pre vás Americkú vlajku. Kúsky ktoré sa mne moc páčia a je to podľa mňa moc moc krásne. Nazvala som tento článok Americká vlajka pretože ako samé vidíte vlajka je tam veľmi použitá. 
Dám vám sem pár obrázkov ktoré som si vyhľadala na internete a ktoré sa mi najviac zapáčili. 

 Mám pocit že som sa do týchto kúskov zamilovala. Dokonalosť sama o sebe. Tie topánočky k veciam proste sadnú ako uliate. Tričko a tielká majú úžasné strihy.
 Kto vie kde zoženiem túto krásnu mašličku? No nieje roztomilá? :) Je hrozne cute. Americká vlajka sa dá naozaj dokonalo využiť. Kto by to bol povedal však? 
 Šatočky číslo 1 Majú moc krásny vrch a tá suknička je krásne červená. Sama neviem čo od úžasu písať. Veľmi by som chcela mať doma tieto dva kúsky. Šaty číslo 2 majú tu sukničku zaujimavú. Tie biele prúžky dodávajú šatám taký ako sa hovorí lesk. 
 Niekto ma držte :O. Tento outfit si viem na sebe predstaviť. Kraťasy ktoré majú na sebe americkú vlajku mi moc ladia hlavne s kabelkou a s bielym tielkom. Dokonale sa k tomu hodí sačko a tie topánočky. Nesmieme ale zabúdať na doplnky ako sú okuliare,retiazka alebo prsteň. 


 Ktorá z nás by nechcela takéto topánočky? Ja rozhodne by som bola prvá kupujúca ktorá by ich mala. Strašne krásne veci sa predávajú s touto vlajkou. A ako sme si všimli sú všade na svete. Je to veľmi krásne  a keby môžem mám toho plnú skriňu. 
Krásny deň vám prajem a dúfam že sa vám páčil tento článok. 

Komentáre

  1. popularne to uz moc nie je,mozno tak minuly rok na jesen to bolo in:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to vidim stale na vela babach a sama sa divim že to ešte ide :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára