Nákupy za mesiac Máj + Čo som dostala k narodeninám

Ahojte dievčatá.
Dnešný článok bude o tom čo som si kúpila za mesiac máj a čo som dostala k narodeninám.
Nebolo to nejako moc extra veľa vecí. Tento mesiac ako dobre viete tak som urobila swap s Terkou, tá mi poslala veci potom som si objednala náhrdelník a dnes mi prišiel balíček s vecami od swarovského. O tom bude článok v stredu asi až. Dúfam že sa dnešný článok bude páčiť a možno sa vám aj niečo zapáči.

Ako prvú vec ktorú tu mám je sviečka a deka. Kúpila som to v tescu a dokopy ma to stálo 4 eurá. Deka je veľmi jemná a hlavne teplá aj keď sa mi to na prvý pohľad tak nezdalo. Sviečka neviem či aj nejakú vôňu má lebo ja nič necítim.
  
Ďalšia vec ktorú som si kúpila bol časopis EMMA. Kúpila som si ho z dôvodu že s priateľom chodíme na ryby a keď teraz nemôžem chytať tak si ho čítam a musím uznať že tento mesiac sú tam super články.

U jednej blogerky som videla tieto dve hubky a absolútne som nemohla prísť na to čo to je :D. 
Zistila som že sa používajú na odstránenie pleťovej masky. Hodí sa mi to teraz celkom dosť. Stáli ma 1,49. 

A teraz prichádzam na moju veľmi obľúbenú vec a to sú čistiace obrúsky na pleť. Minulý mesiac som si kúpila také fialové ktoré si môžete pozrieť v nákupoch za mesiac apríl. Musím povedať že som sa potešila keď sa mi minuli obidva balíčky. Strašne ma štípali oči. Ale tieto sú pre mňa najlepšie. Žiadna časť tváre ma neštípe a som úplne spokojná. 

V piatok spolu zo swapom mi prišla moja objednávka. Je to náhrdelník. Čakala som síce že to bude iný materiál ale musím uznať že som spokojná. Mala som ho už raz na krku a aj keď mi hrkotal ako psí obojok :D čo mi priateľ stále vravel tak sa mi krásne hodí k veciam.

S priateľom sme boli na rybách a prišla tam moja sesternica a mala strašne krásnu peňaženku, tak sa jej pýtam že odkiaľ ju má. Samozrejme že hneď po tom ako mi to povedala som telefonovala mamine aby mi ju šla pozrieť a našťastie tam bola. Keď sme šli z rýb už som si ju kúpila :D. 

.Hrabala som sa vo výpredajových veciach v KIK a zbadala som ju tam. Najprv som myslela že stojí 50centov ako to býva zvykom ale ona stála 10centov. Začala som sa tam hrabať či náhodou nemajú ešte jednu ale bohužiaľ nemali. Tak som si aspoň túto vzala. 

Minule som šla len tak zo srandy do čínaku. Mali tam za 1euro 4 štetce na nechty tak som si ich hneď vzala. Ešte som neskúšala ako sa s nimi farbia nechty ale dúfam že dobre. 

A posledná vec ktorú som si kúpila je štetec na korektory. Je z DM drogerie a stál 2,99. Dobre sa mi sním nanáša a používam ho každý deň. Naozaj som spokojná. Je od značky Ebelin. 

A už sa dostávam k tomu čo som dostala na narodeniny. Pár vecí som nedala sem lebo sa nachádzajú v práčke. Avšak neskôr sem dám hádam fotky.

 Tu sú veci z oriflame. Je tam lícenka,mono tieň, špirála,linka vo fixke,taštička  a penové veci na nanášanie mejkapu alebo masiek. 



A tu sú zas veci z avonu. Je tam čiernobiely tieň,voňavka a kamienky na nechty. 

 Toto niesu všetky veci ale veď poznáte to :D keď dostanete čokoládu čo urobíte ako prvé? Spapáte a to isté som urobila aj ja. Alebo peniaze za ktoré si nakúpite blbosti. 
Dúfam ale že sa vám článok páčil a aj veci. Pekný zvyšok dňa prajem. Kľudne píšte komentáre,budem veľmi rada. 
Ahojteee

Komentáre

  1. kamienky na nechty má moja kamarátka, sú krásne ! :) a článok si krásne napísala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára