Nákupy za mesiac Jún



Ahojky dievčatá.
Dnešný článok bude o tom čo som si kúpila za mesiac Jún. Nemám toho veľa pretože som vám už ukazovala nákupy z Kladna. Sem hodím už len tie ktoré som si u nás kúpila. Myslím že môžem začať. 

Ako prvú vec tu mám žabky. Podľa mňa najlepšia obuv na leto k vode. Sú z tally weil a cenu si už nepamätám. Zo začiatku ma poriadne tlačili a urobil sa mi otlak. Ale to asi na každých. 

Ďalšia vec ktorú tu mám sú kraťasy.  Sú z new yourkeru. Páčia sa mi kôli tomu vzoru ktorý majú na sebe. Príjemne sa nosia a ani necítim že ich mám na sebe. Netlačia ani nerežú. 
 ,
Potom tu mám plavky. Sú z tesca a dokopy ma stáli  8,40. Podľa mňa je to super cena za tak krásne plavky. 

Už mi pomaly dochádzali obrúsky na odličovanie od balea. Vždy si ich kupujem pretože mám s nimi dobrú skúsenosť. Najviac mi vyhovujú modré.  A mám tu aj hubku na odstraňovanie pleťovej masky. Kúpila som v DM. Ešte tu mám Aknelot. Je to čistiaca voda pre hĺbkové čistenie pleti. 

S oblečenia tu má jeden celý outfit ktorý som si neskutočne zamilovala. Bundička má tenké rukávy cez ktoré príjemne prefukuje,je čierno-biela a pásikovaná. Tričko je obyčajné čierne s bielym nápisom. Nohavice sú tenké,voľné a necítim že ich mám na sebe. Outfit je z new yourkeru. 
Fotka je z môjho instagramu.

 Asi každá poznáme časopis ELLE však? Tentokrát tam bola odličovacia voda od Bourjois. Dobre sa s ňou odličuje a neštípe ma po nej pleť. 

Našla som obchod menom Marionnaud. Je tam rôzna kozmetika. Ja som si tam kúpila odličovacie tampóny.Kúpila som si jeden balíček ale mali akciu že keď si kúpim dva tak tretí dostanem zdarma. Samozrejme som hneď brala. A ako menší darček mi prihodili vzorku voňavky ktorá krásne vonia. 

Na začiatku mesiaca som si objednala náhrdelník. Vlastne dva jeden mne a druhý mamine. Dali mi k tomu ako darček náramok a balónik. Poteší také niečo no nie?

S oblečenia tu mám ešte krásne tielko z tally weil. Má nápis Love a je šedej farby. Na postave je obtiahnutejšie ale aspoň ma to núti schudnúť. :D Dobrá motivácia no nie? 

A mám tu ešte jedno čierne tričko s nápisom a také rúžovo oranžové tielko s nápisom. Sú z obchodu only. Jedno stálo 7eur a druhé 6 eur.
Ako sa vám páčil dnešný článok o tom čo som si kúpila za mesiac Jún? Píšte mi komentáre budem moc rada. Ahojky a pekný posledný školský týždeň. 

Komentáre

  1. Pekný článok,tie žabky sú krásne :)

    lelaleena.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se líbí ty první kraťásky :) tenhle vzor sluší snad všem :)
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára