Leto a dážď

Ahojky dievčatá. Dnes máme utorok a je leto. Ale ako vidíme dnes k vode asi nejdeme. Neviem ako v CZ ale u nás prší. Čo s takýmto počasím? 
Hodím vám sem pár rád ako sa neunudiť doma. 
Každý sa asi tešil konečne na leto ale vidíte aj takéto sklamania nám prináša počasie. Z jednej stránky som aj rada že je takto ale z druhej zas nie. Tá jedná stránka je že ten vzduch z toho tepla sa už nedal dýchať a som rada že spŕchlo. Včera som sa ešte stihla okúpať ale naozaj len raz. Voda bola ľadová moc. 
A teraz už prejdem k radám. 

1.Prvá moja rada znie. Pustite si hudbu a uvarte si niečo chutné. Ja to tak robím a aspoň na chvíľu sa nenudím. Na internete máte kopec receptov.

2.Tvorenie si nových vecí. 
Ja si napríklad robím nástenky. Vytlačím si obrázky a rôzne texty a pekne si to ukladám na papíer nie na nástenku. Papier potom len s klinčekom pribijem do steny a na strany dám lepiacu pásku. 
Je to stranda a nenudím sa pri tom. 

3.Urobiť si deň iba pre seba.Tu nájdete článok sama doma. 

4.Pusť si film,uvar si čaj,daj si pukance
Film a čaj je TOP kombinácia ale keď sa do toho zapletú pukance nieje o čom. :) 
Ja neviem prečo ale vrátila som sa k pozeraniu twilight. Asi to poznáte každá. Môj názor je že je úplne skvelý. Aké máte vy radi filmy? Píšte komentáre. :) 

5.Skúšať na sebe rôzne maľovania ktoré nájdete na internete. 
Ja to robievam a dosť často. :) Je to sranda a niekedy z toho nevznikne to čo má ale potom sa na sebe smejete :D. Ako ja :D vyzerala som pár krát ako klaun :D. 


Krásny deň prajem. Ahojky. :)

Komentáre

  1. Super článok :) ja mám rada film Harry Potter :3

    lelaleena.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek :-)
    Když mi ranní (a celodenní) déšť překazil dnešní plán, taky jsem to viděla na postel s filmem nebo knížkou, ale nakonec zatím vařím oběd a musím si tu trochu uklidit. A pak už snad ta postel.. :-P
    Jinak nápad s malováním se mi líbí :-D Já mám v plánu zkusit tag - síla makeupu, ale bez natáčení :-D (Kdybys nevěděla - spočívá to v tom, že si namaluješ jen půlku obličeje :-D :-) )

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára