Čo si beriem do Kladna a čo si obliekam na cestu

Ahojky
Dnes bude článok o tom čo si beriem do Kladna a čo si obliekam na cestu.
Tento článok som sa rozhodla napísať preto,lebo som videla že viac blogeriek alebo youtuberiek toto robieva a tak vám dáva inšpiráciu. Dúfam že aj ja vás inšpirujem :). 
Cesta do Kladna bude trvať cca 5 hodín. 
Dnes má byť prijateľnejšie počasie ako včera a dúfam že to bez klímy vydržíme. 
Hlavná vec na ktorú sa teším sú znova menšie nákupy. Či už na Václavskom námestí v Prahe alebo priamo v Kladne.
Myslím že už môžem aj začať. Moc osobné veci vám sem nebudem dávať tak sa na mňa nenahnevajte. 
Ako základ je oblečenie a hygiena,kozmetika. 
 Kozmetika:Rexona,od avonu voňavka,šampón od Alverde.sprcháč od adidas,malovátka,balea odličovacie obrúsky,kefa,štetce,hubky a nejaké vody na osvieženie pleti.
Oblečenie:
Dúfam že mi to bude stačiť. Okuliare,tričká.tielka.krátke gate,legíny,plavky,svetrík,žabky a ešte viac vecí ale nie sú na fotke.
 A čo si teda beriem na cestu?
Sú to krátke gate foťák vybil a môj telefón nerobí dobré fotky. Ale krátke gate vám ukážem v nákupoch za Jún.
Pekný deň ahojteeee

Komentáre